Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza dejavnikov nakupnega vedenja porabnikov v procesu odločanja o nakupu temne čokolade : magistrska naloga
Avtorji:ID Grofelnik, Aleksandra (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Grofelnik_Aleksandra_i2023.pdf (2,00 MB)
MD5: 8695A187212570688363C0484994872F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:vedenje porabnikov, nakupno odločanje, blagovna znamka, management znanja, temna čokolada
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[A. Grofelnik]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:VIII, 62 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-9903 Novo okno
UDK:658.8:663.9(043.2)
COBISS.SI-ID:161569539 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:11.09.2023
Število ogledov:857
Število prenosov:28
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj