Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Razvoj proceduralne generacije v okolju Unity
Authors:Blatnik, Aljaž (Author)
Rodič, Blaž (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:V magistrski nalogi opišemo in razvijemo proceduralno generacijo v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge raziščemo zgodovino razvoja proceduralne generacije ter nato primerjamo tri aktualne igre, ki uporabljajo proceduralno generacijo, vendar pa se med seboj razlikujejo po obsežnosti uporabe proceduralne generacije. Nato vse izmed aktualnih iger primerjamo med seboj ter tudi s približki, ki ne vsebujejo proceduralne generacije. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja za lasten razvoj proceduralne generacije. Na koncu predstavimo še dva sistema proceduralne generacije, ki jih razvijemo sami. Prvi pristop uporablja algoritem naključne hoje, medtem ko drugi pristop za osnovo uporablja Perlinov šum. Opišemo tako delovanje posamezne proceduralne generacije kot tudi programsko kodo ter nato predstavimo še lastne ugotovitve.
Keywords:proceduralna generacija, Unity, naključna hoja, Perlinov šum, programiranje
Year of publishing:2023
Publisher:[A. Blatnik]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:164633603 Link is opened in a new window
UDC:004.92(043.2)
Note:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Views:149
Downloads:8
Files:.pdf MAG_2023_Aljaz_Blatnik.pdf (5,05 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back