Naslov: | Razvoj proceduralne generacije v okolju Unity |
---|
Avtorji: | Blatnik, Aljaž (Avtor) Rodič, Blaž (Mentor) Več o soavtorju...  |
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
---|
Opis: | V magistrski nalogi opišemo in razvijemo proceduralno generacijo v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge raziščemo zgodovino razvoja proceduralne generacije ter nato primerjamo tri aktualne igre, ki uporabljajo proceduralno generacijo, vendar pa se med seboj razlikujejo po obsežnosti uporabe proceduralne generacije. Nato vse izmed aktualnih iger primerjamo med seboj ter tudi s približki, ki ne vsebujejo proceduralne generacije. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja za lasten razvoj proceduralne generacije. Na koncu predstavimo še dva sistema proceduralne generacije, ki jih razvijemo sami. Prvi pristop uporablja algoritem naključne hoje, medtem ko drugi pristop za osnovo uporablja Perlinov šum. Opišemo tako delovanje posamezne proceduralne generacije kot tudi programsko kodo ter nato predstavimo še lastne ugotovitve. |
---|
Ključne besede: | proceduralna generacija, Unity, naključna hoja, Perlinov šum, programiranje |
---|
Leto izida: | 2023 |
---|
Založnik: | [A. Blatnik] |
---|
Izvor: | Novo mesto |
---|
UDK: | 004.92(043.2) |
---|
COBISS_ID: | 164633603  |
---|
Opomba: | Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
|
---|
Število ogledov: | 140 |
---|
Število prenosov: | 8 |
---|
Datoteke: | MAG_2023_Aljaz_Blatnik.pdf (5,05 MB)
|
---|
| Metapodatki: |  |
---|
Licenca: | Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |