Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razvoj proceduralne generacije v okolju Unity : magistrska naloga
Avtorji:ID Blatnik, Aljaž (Avtor)
ID Rodič, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2023_Aljaz_Blatnik.pdf (5,05 MB)
MD5: 50B4C0DD3E4F235958AB649C0B75AC88
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V magistrski nalogi opišemo in razvijemo proceduralno generacijo v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge raziščemo zgodovino razvoja proceduralne generacije ter nato primerjamo tri aktualne igre, ki uporabljajo proceduralno generacijo, vendar pa se med seboj razlikujejo po obsežnosti uporabe proceduralne generacije. Nato vse izmed aktualnih iger primerjamo med seboj ter tudi s približki, ki ne vsebujejo proceduralne generacije. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja za lasten razvoj proceduralne generacije. Na koncu predstavimo še dva sistema proceduralne generacije, ki jih razvijemo sami. Prvi pristop uporablja algoritem naključne hoje, medtem ko drugi pristop za osnovo uporablja Perlinov šum. Opišemo tako delovanje posamezne proceduralne generacije kot tudi programsko kodo ter nato predstavimo še lastne ugotovitve.
Ključne besede:proceduralna generacija, Unity, naključna hoja, Perlinov šum, programiranje
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Blatnik]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:XVII, 113 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-9932 Novo okno
UDK:004.92(043.2)
COBISS.SI-ID:164633603 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:20.09.2023
Število ogledov:1182
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In the Master's thesis, we describe and develop procedural generation in the Unity development environment. In the first part of assignment, we investigate the history of the development of procedural generation and then compare three current games that use procedural generation, but are are different in terms of the extent of the use of procedural generations. In the last part of the theoretical part, we describe the tools used for the own development of the procedural generation. Finally, we present two different procedural generation systems developed by ourselves. The first approach uses random walk algorithm, while the second apporach uses Perlin noise as the baseline. We describe the operation of each procedural generation as well as the program code. At the end we present our own findings.
Ključne besede:procedural generation, Unity, random walk, Perlin noise, programming


Nazaj