Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitev
Authors:ID Gregorič, Matija (Author)
ID Tomše, Denis (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 4816$$zakljucno_delo.pdf (762,41 KB)
MD5: 9F557C7132071EB04129BFD75838581F
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji.
Keywords:splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Gregorič]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9951 New window
COBISS.SI-ID:166845699 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:27.09.2023
Views:631
Downloads:16
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back