Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitev
Avtorji:ID Gregorič, Matija (Avtor)
ID Tomše, Denis (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 4816$$zakljucno_delo.pdf (762,41 KB)
MD5: 9F557C7132071EB04129BFD75838581F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji.
Ključne besede:splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Gregorič]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9951 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:166845699 Novo okno
Datum objave v ReVIS:27.09.2023
Število ogledov:614
Število prenosov:16
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj