Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Andrej Pompe: Znamka mesta - pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem prostoru

MSc theses (3)

  1. Nina Lazarevski Poklar: Ustanovitev lastne blagovne znamke ter lansiranje novih proizvodov na tržišče
  2. Matjaž Krevelj: Dejavniki uspešnega tržnega pozicioniranja in vloga komuniciranja pri blagovni znamki s partnerskim (poslovnim) modelom
  3. Barbara Pestotnik: Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju

Bsc theses (10)

  1. Rok Praprotnik: Poslovni načrt za rast podjetja Mak Praprotnik d.o.o. s pomočjo franšize
  2. Matej Peterlin: Načrtovanje rasti podjetja Yaskawa Ristro d.o.o.
  3. Gaj Neubauer: Nizkocenovne možnosti za povečanje prepoznavnosti podjetja Esemes
  4. Tomaž Lah: Poslovni načrt za vzpostavitev logističnega centra
  5. Matija Godec: Poslovni načrt rasti podjetja Ledinek engineering, d.o. o.
  6. Simona Gačič: Poslovni načrt rasti podjetja Blažič robni trakovi, d. o. o.
  7. Pina Jamnikar: Načrtovanje moderne in učinkovite spletne strani
  8. Luka Ilc: Predstavitev inovativnega marketinškega pristopa s pomočjo znamke ECOpets in izdelka pod to znamko - seno za male živali
  9. Robert Brecelj: Nakupni motivi slovenskega potrošnika za izdelavo tetovaž
  10. Martina Halilagić: Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu