Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Statistics of ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Andrej Pompe:
Znamka mesta - pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem prostoru
MSc theses (2)
Nina Lazarevski Poklar:
Ustanovitev lastne blagovne znamke ter lansiranje novih proizvodov na tržišče
Matjaž Krevelj:
Dejavniki uspešnega tržnega pozicioniranja in vloga komuniciranja pri blagovni znamki s partnerskim (poslovnim) modelom
BSc theses (9)
Rok Praprotnik:
Poslovni načrt za rast podjetja Mak Praprotnik d.o.o. s pomočjo franšize
Matej Peterlin:
Načrtovanje rasti podjetja Yaskawa Ristro d.o.o.
Gaj Neubauer:
Nizkocenovne možnosti za povečanje prepoznavnosti podjetja Esemes
Tomaž Lah:
Poslovni načrt za vzpostavitev logističnega centra
Matija Godec:
Poslovni načrt rasti podjetja Ledinek engineering, d.o. o.
Simona Gačič:
Poslovni načrt rasti podjetja Blažič robni trakovi, d. o. o.
Pina Jamnikar:
Načrtovanje moderne in učinkovite spletne strani
Luka Ilc:
Predstavitev inovativnega marketinškega pristopa s pomočjo znamke ECOpets in izdelka pod to znamko - seno za male živali
Robert Brecelj:
Nakupni motivi slovenskega potrošnika za izdelavo tetovaž