Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Statistika ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Andrej Pompe:
Znamka mesta - pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem prostoru
Magistrska dela (2)
Nina Lazarevski Poklar:
Ustanovitev lastne blagovne znamke ter lansiranje novih proizvodov na tržišče
Matjaž Krevelj:
Dejavniki uspešnega tržnega pozicioniranja in vloga komuniciranja pri blagovni znamki s partnerskim (poslovnim) modelom
Diplomska dela (9)
Rok Praprotnik:
Poslovni načrt za rast podjetja Mak Praprotnik d.o.o. s pomočjo franšize
Matej Peterlin:
Načrtovanje rasti podjetja Yaskawa Ristro d.o.o.
Gaj Neubauer:
Nizkocenovne možnosti za povečanje prepoznavnosti podjetja Esemes
Tomaž Lah:
Poslovni načrt za vzpostavitev logističnega centra
Matija Godec:
Poslovni načrt rasti podjetja Ledinek engineering, d.o. o.
Simona Gačič:
Poslovni načrt rasti podjetja Blažič robni trakovi, d. o. o.
Pina Jamnikar:
Načrtovanje moderne in učinkovite spletne strani
Luka Ilc:
Predstavitev inovativnega marketinškega pristopa s pomočjo znamke ECOpets in izdelka pod to znamko - seno za male živali
Robert Brecelj:
Nakupni motivi slovenskega potrošnika za izdelavo tetovaž