Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tina Vukasovič

Together there are 373 keywords, that are appearing 773 times.
91 of them (24.4 % of all) appear more than once, together appearing 491 times (63.52 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
69x14.05%management znanja
33x6.72%magistrsko delo
25x5.09%blagovna znamka
23x4.68%trženje
15x3.05%znanje
14x2.85%tržno komuniciranje
13x2.65%potrošniki, nakupno vedenje
12x2.44%prepoznavnost
11x2.24%blagovne znamke
10x2.04%zadovoljstvo, marketing
7x1.43%nakupno odločanje
6x1.22%uporabniki, podjetja, zadovoljstvo uporabnikov, digitalni marketing, zadovoljstvo zaposlenih, dobavitelji
5x1.02%zvestoba, nabava, oglaševanje, strategija trženja, trženjski splet, potrošnik, podjetje, prodaja
4x0.81%družbena omrežja, storitve, prenos znanja, vedenje potrošnikov, socialna omrežja, zaposleni, nabavni proces, družabna omrežja
3x0.61%spletne trgovine, organizacijska klima, bančne storitve, kupci, vodenje, trgovska blagovna znamka, nagradne igre, trg, Facebook, motivi, splet, vedenje porabnikov, strategije trženja, turizem, prepoznavnost blagovne znamke, management
2x0.41%strateški marketing, učeča se organizacija, tuji trg, spletno oglaševanje, inovacije, dejavniki nakupnega vedenja, porabniki, celostna grafična podoba, odjemalci, eksplicitno znanje, upravljanje blagovne znamke, tržna strategija, konkurenca, zvestoba potrošnikov, SWOT analiza, trženjska znanja, banke, odločanje potrošnikov, procesi managementa znanja, dejavniki odločanja, vrtec, implicitno znanje, kompetence, kakovost storitev, marketinški splet, hotelirstvo, digitalno trženje, vizualno komuniciranje, analiza trga, pozicioniranje, spletno nakupovanje, pospeševanje prodaje, tehnologije managementa znanja, izdelki, svetovalci, Slovenija, merjenje zadovoljstva, zdravstvene storitve, kakovost, prodajna uspešnost
1xtrženje storitev, športna akcija Razpnimo jadra, poslovno komuniciranje, športna prireditev, interno komuniciranje, internetni marketing, telekomunikacijski operaterji, zavod Mačja hiša, prodajni lijak, merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, embalaža, pomen embalaže, elementi celostne grafične podobe, vedenje odjemalcev, zadovoljstvo potrošnikov, neprofitne organizacije, nakupni proces odločanja, telekomunikacijske storitve, stateško načrtovanje, spletna socialna omrežja, S-budget, prehrambni izdelki, zadovoljstvo udeležencev, stategija trženja, nakupni dejavniki, zadovoljstvo odjemalcev, management upravljanja odnosov z odjemalci, tržno-komunikacijski splet, trženjsko znanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, zadovoljstvo porabnikov, tržne raziskave, Nivedur, IKT, odprto inoviranje, mreženje znanja, menedžment znanja, zavarovalni trg, otrok, raziskava, animirani junaki, planiranje strategij, strategije marketinga, svetlobni zasloni, LED svetlobni zasloni, interna komunikacija, avtomobilsko zavarovanje, uporabnik storitve, nova storitev, strategija tržnega komuniciranja, mikro podjetja, logistika, strokovno znanje, intuicija, empatija, čustvena inteligenca, veleprodaja, analiza okolja, nepridobitne organizacije, uvedba novega izdelka na trg, notranji potenciali podjetja, učitelji, vseživljenjsko učenje, optimizacija zalog, optimizacija nabave, management nabave, celiakija, izdelki brez glutena, profesionalizem učitelja, družba znanja, kompetence učiteljev, proces strateškega načrtovanja marketinga, center za socialno delo, organizacije, vizija, poslanstvo, marketinški načrti, modeli trženja, cockta, pozicioniranost, pralno-čistilna sredstva, rokodelska dejavnost, spletna družbena omrežja, fotovoltaika, fotovoltaika (FV), programi zvestobe, obnovljivi viri energije (OVE), sončna elektrarna, družbeni splet, energija, ekonomski izračun, lesna biomasa, kombinirani kotel, trgovina, trgovanje, neposredni stik, B2B sejem IFAM, navidezno kupovanje, pozicioniranje blagovne znamke, pomorski transport, Facebook oglaševanje, špedicija, orodja marketinškega komuniciranja, marketinško komuniciranje, inovacije v slovenskih podjetjih, slovenska podjetja, kvalitativna metoda, povezanost managementa znanja z razvojem inovacij, razvoj novih idej, razstavljalci, sejmi, izdelek, multimodalni transport, promet, trženjska strategija, inovativno poslovanje, e-storitve, vodje, zadovoljstvo porabnika, delitev znanja, časovna obdobja, nakupna odločitev, storitve najema predpražnika, osebna prodaja, tržnik, medsebojni odnosi, organizacija, trženjske sposobnosti, sejemska dejavnost, SECI model, vpliv prenosa znanja, Mednarodni sejem obrti in podjetnosti, kvantitativna metoda, zadovoljstvo kupcev, trženje izdelka, testiranje prototipa, razvoj izdelka, ekološka živila, javna naročila, nepremičnine, razpisna dokumentacija, javna sredstva, polavtomatska pištola, nabavna politika, energijske pijače, proces nakupnega odločanja, blagovna znamka Živa, dejavniki vedenja, odpadne vode, temna čokolada, čistilne naprave, otroška oblačila, hoteli, mobilna telefonija, naročilo, digitalno marketinško komuniciranje, transparentnost, bolnišnica, športni izdelki, zavarovalništvo, etični kodeks, poštne storitve, TikTok, trajnostni razvoj, znamčenje, zeleno potrošništvo, ZeleniCar, vplivneži, kava, vplivnostni marketing, Živa, uvajanje, kadrovski menedžment, zaposlovanje, kadrovanje, gradbeništvo, digitalni mediji, osnovnošolsko izobraževanje, zadovoljstvo naročnikov, elektronski časopisi, rekrutiranje, lokalna živila, kozmetični izdelek, management znanj, strategija, digitalizacija, nakupni proces, vaške trgovine, pohištvo, zadovoljstvo staršev, kozmetična industrija, zaloge, diplomske naloge, marketinške agencije, Instagram, zadovoljstvo pacientov, oblikovanje, električni avtomobili, komuniciranje, skladiščenje, zlata gazela, upravljanje, blagovna znamka delodajalca, hitro rastoča podjetja, varčevanje, poprodajne aktivnosti, vzajemni skladi, ocenjevanje, izbor dobaviteljev, oglasi, subliminalna sporočila, zvestoba kupcev, zaupanje potrošnikov, tržno pizicioniranje, košarka, Košarkarski klub Celje, trenerji, merjenje, vsebinski marketing, plačilna disciplina, ugled podjetja, Nigrad, internacionalizacija, železniški promet, liberalizacija, prevozne storitve, Rokometni klub Krim Mercator, sponzorji, tiho in emplicitno znanje, ruski trg, oglaševalska kampanja, spletna trgovina, spletno okolje, trajnostni turizem, Delavska hranilnica d.d., podjetnik začetnik, podjetniki, Philips Avent, Slovenj Gradec, Mesto glasnik miru, izobraževanje, usposabljanje, spletno trženje, trgovina z oblačili, e-mentorstvo, procesi znanja, čebelarstvo, vedenje, razvoj, avtomobilska industrija, električna vozila, subvencije, smernice in standardi, miselnost potrošnikov, oznake, nakupne navade, predšolska vzgoja, jeans, JUB, izbira vrtca, čebelji izdelki, živila lokalnega porekla, zdravje, odnosi z javnostmi, nevladne organizacije, spletno bančništvo, Cockta, svetovni splet, uporabniki zdravstvenih storitev, zdravstveni delavci, izbrana banka, zdravstvena dejavnost, elektronsko poslovanje, poslovanje, motivacija, uspeh podjetja, zasebno varovanje, stres, pandemija, internet, COVID-19, ekoturizem