Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a co-author. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell, what this co-author's research fields and interests are.

Person: Tina Vukasovič

Together there are 340 keywords, that are appearing 687 times.
88 of them (25.88 % of all) appear more than once, together appearing 435 times (63.32 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
68x15.63%management znanja
24x5.52%blagovna znamka
23x5.29%trženje
17x3.91%magistrsko delo
15x3.45%znanje
14x3.22%tržno komuniciranje
11x2.53%potrošniki
9x2.07%marketing, zadovoljstvo, nakupno vedenje, blagovne znamke
8x1.84%prepoznavnost
6x1.38%nakupno odločanje, zadovoljstvo uporabnikov, podjetja
5x1.15%podjetje, oglaševanje, uporabniki, prodaja, trženjski splet, strategija trženja, zadovoljstvo zaposlenih
4x0.92%socialna omrežja, dobavitelji, digitalni marketing, zvestoba, prenos znanja, družabna omrežja, zaposleni, nabava, storitve
3x0.69%prepoznavnost blagovne znamke, turizem, spletne trgovine, splet, organizacijska klima, Facebook, kupci, potrošnik, management, vodenje, trgovska blagovna znamka, motivi, strategije trženja, nabavni proces, trg, vedenje potrošnikov
2x0.46%celostna grafična podoba, kakovost, zdravstvene storitve, porabniki, prodajna uspešnost, svetovalci, strateški marketing, izdelki, implicitno znanje, dejavniki nakupnega vedenja, kakovost storitev, Slovenija, tuji trg, kompetence, konkurenca, pozicioniranje, vrtec, nagradne igre, procesi managementa znanja, dejavniki odločanja, nakupni proces odločanja, SWOT analiza, tržna strategija, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pospeševanje prodaje, eksplicitno znanje, analiza trga, inovacije, banke, trženjska znanja, učeča se organizacija, zvestoba potrošnikov, tehnologije managementa znanja, bančne storitve, vedenje porabnikov, prehrambni izdelki, upravljanje blagovne znamke, odjemalci, zadovoljstvo potrošnikov, odločanje potrošnikov
1xavtomobilsko zavarovanje, povezanost managementa znanja z razvojem inovacij, embalaža, zavod Mačja hiša, slovenska podjetja, marketinški splet, razvoj novih idej, vedenje odjemalcev, tržne raziskave, interna komunikacija, elementi celostne grafične podobe, kvantitativna metoda, kvalitativna metoda, inovacije v slovenskih podjetjih, pomen embalaže, nakupni dejavniki, strategija tržnega komuniciranja, menedžment znanja, LED svetlobni zasloni, svetlobni zasloni, IKT, trženjsko znanje, management upravljanja odnosov z odjemalci, mreženje znanja, odprto inoviranje, Nivedur, zadovoljstvo porabnikov, zadovoljstvo odjemalcev, informacijsko-komunikacijska tehnologija, stategija trženja, telekomunikacijske storitve, zavarovalni trg, telekomunikacijski operaterji, spletna socialna omrežja, S-budget, tržno-komunikacijski splet, interno komuniciranje, strategije marketinga, planiranje strategij, stateško načrtovanje, trženje storitev, poslovno komuniciranje, neprofitne organizacije, sejemska dejavnost, veleprodaja, strokovno znanje, intuicija, analiza okolja, notranji potenciali podjetja, proces strateškega načrtovanja marketinga, nepridobitne organizacije, uvedba novega izdelka na trg, empatija, čustvena inteligenca, kompetence učiteljev, izdelki brez glutena, celiakija, družba znanja, profesionalizem učitelja, učitelji, vseživljenjsko učenje, center za socialno delo, programi zvestobe, organizacije, vizija, poslanstvo, marketinški načrti, modeli trženja, cockta, pozicioniranost, pralno-čistilna sredstva, rokodelska dejavnost, spletna družbena omrežja, obnovljivi viri energije (OVE), fotovoltaika, fotovoltaika (FV), sončna elektrarna, ekonomski izračun, družbeni splet, energija, optimizacija zalog, optimizacija nabave, logistika, špedicija, pozicioniranje blagovne znamke, pomorski transport, multimodalni transport, medsebojni odnosi, organizacija, promet, navidezno kupovanje, trgovina, marketinško komuniciranje, razstavljalci, sejmi, orodja marketinškega komuniciranja, B2B sejem IFAM, trgovanje, neposredni stik, tržnik, trženjske sposobnosti, nakupna odločitev, zadovoljstvo porabnika, vodje, časovna obdobja, delitev znanja, management nabave, lesna biomasa, kombinirani kotel, trženjska strategija, inovativno poslovanje, vpliv prenosa znanja, Mednarodni sejem obrti in podjetnosti, uporabnik storitve, SECI model, osebna prodaja, e-storitve, storitve najema predpražnika, izdelek, Philips Avent, etični kodeks, bolnišnica, transparentnost, zavarovalništvo, športni izdelki, izbor dobaviteljev, ocenjevanje, mobilna telefonija, naročilo, digitalno trženje, kava, TikTok, spletno nakupovanje, digitalno marketinško komuniciranje, poštne storitve, JUB, jeans, avtomobilska industrija, čebelarstvo, vedenje, električna vozila, miselnost potrošnikov, subvencije, smernice in standardi, razvoj, oznake, izbira vrtca, predšolska vzgoja, čebelji izdelki, zdravje, nakupne navade, živila lokalnega porekla, vplivnostni marketing, vplivneži, odpadne vode, dejavniki vedenja, energijske pijače, čistilne naprave, temna čokolada, polavtomatska pištola, nabavna politika, proces nakupnega odločanja, blagovna znamka Živa, zadovoljstvo pacientov, zaloge, električni avtomobili, oblikovanje, Živa, uvajanje, razvoj izdelka, testiranje prototipa, hoteli, hotelirstvo, zeleno potrošništvo, znamčenje, ZeleniCar, trajnostni razvoj, otroška oblačila, vizualno komuniciranje, ekološka živila, trženje izdelka, javna naročila, javna sredstva, nepremičnine, razpisna dokumentacija, odnosi z javnostmi, nevladne organizacije, podjetniki, spletno trženje, trgovina z oblačili, podjetnik začetnik, oglaševalska kampanja, tiho in emplicitno znanje, ruski trg, usposabljanje, izobraževanje, košarka, Košarkarski klub Celje, Rokometni klub Krim Mercator, sponzorji, Slovenj Gradec, Mesto glasnik miru, spletna trgovina, spletno okolje, internetni marketing, športna akcija Razpnimo jadra, mikro podjetja, animirani junaki, raziskava, otrok, športna prireditev, zadovoljstvo udeležencev, trajnostni turizem, Delavska hranilnica d.d., ekoturizem, Facebook oglaševanje, merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, prodajni lijak, trenerji, tržno pizicioniranje, Cockta, svetovni splet, elektronsko poslovanje, spletno bančništvo, uporabniki zdravstvenih storitev, zdravstvena dejavnost, zdravstveni delavci, poslovanje, internet, uspeh podjetja, zasebno varovanje, motivacija, stres, COVID-19, pandemija, izbrana banka, procesi znanja, merjenje, zadovoljstvo kupcev, zvestoba kupcev, subliminalna sporočila, zaupanje potrošnikov, oglasi, liberalizacija, prevozne storitve, Nigrad, e-mentorstvo, ugled podjetja, plačilna disciplina, železniški promet, internacionalizacija, nova storitev