Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tina Vukasovič

Vseh ključnih besed je 397, ki se skupaj pojavijo 828 krat.
97 ključnih besed (24.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 528 krat (63.77 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
71x13.45%management znanja
43x8.14%magistrsko delo
26x4.92%blagovna znamka
23x4.36%trženje
15x2.84%znanje
14x2.65%nakupno vedenje, tržno komuniciranje, potrošniki
13x2.46%blagovne znamke
12x2.27%prepoznavnost
10x1.89%marketing, zadovoljstvo
7x1.33%trženjski splet, nakupno odločanje
6x1.14%podjetja, uporabniki, zadovoljstvo zaposlenih, dobavitelji, digitalni marketing, zadovoljstvo uporabnikov
5x0.95%potrošnik, nabavni proces, podjetje, oglaševanje, nabava, zvestoba, strategija trženja, prodaja
4x0.76%prenos znanja, vedenje potrošnikov, družbena omrežja, vodenje, storitve, družabna omrežja, zaposleni, socialna omrežja, kakovost storitev
3x0.57%vedenje porabnikov, spletne trgovine, turizem, zadovoljstvo kupcev, motivi, merjenje zadovoljstva, bančne storitve, nagradne igre, trg, management, splet, prepoznavnost blagovne znamke, strategije trženja, Facebook, trgovska blagovna znamka, organizacijska klima, kupci
2x0.38%vrtec, zdravstvene storitve, procesi managementa znanja, banke, Slovenija, zadovoljstvo potrošnikov, dejavniki nakupnega vedenja, kakovost, prodajna uspešnost, marketinški splet, odjemalci, svetovalci, tehnologije managementa znanja, tuji trg, izdelki, celostna grafična podoba, konkurenca, pospeševanje prodaje, eksplicitno znanje, trženjska znanja, spletno oglaševanje, kompetence, inovacije, porabniki, upravljanje blagovne znamke, odločanje potrošnikov, implicitno znanje, dejavniki odločanja, učeča se organizacija, SWOT analiza, zvestoba potrošnikov, pozicioniranje, strateški marketing, tržna strategija, merjenje, izobraževanje, spletno nakupovanje, vizualno komuniciranje, hotelirstvo, digitalno trženje, motivacija, analiza trga, zvestoba kupcev
1xNivedur, center za socialno delo, fotovoltaika (FV), fotovoltaika, IKT, programi zvestobe, nakupni dejavniki, uporabnik storitve, obnovljivi viri energije (OVE), interna komunikacija, avtomobilsko zavarovanje, tržno-komunikacijski splet, zavarovalni trg, informacijsko-komunikacijska tehnologija, mreženje znanja, LED svetlobni zasloni, strategija tržnega komuniciranja, notranji potenciali podjetja, svetlobni zasloni, stategija trženja, strategije marketinga, planiranje strategij, menedžment znanja, trženjsko znanje, zadovoljstvo porabnikov, nova storitev, odprto inoviranje, nepridobitne organizacije, zadovoljstvo odjemalcev, management upravljanja odnosov z odjemalci, uvedba novega izdelka na trg, proces strateškega načrtovanja marketinga, otrok, ekoturizem, modeli trženja, trajnostni turizem, marketinški načrti, Facebook oglaševanje, prodajni lijak, organizacije, Delavska hranilnica d.d., spletno okolje, tiho in emplicitno znanje, ruski trg, oglaševalska kampanja, cockta, pozicioniranost, pralno-čistilna sredstva, spletna trgovina, merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, vizija, energija, mikro podjetja, internetni marketing, animirani junaki, ekonomski izračun, raziskava, analiza okolja, družbeni splet, športna akcija Razpnimo jadra, nakupni proces odločanja, prehrambni izdelki, poslanstvo, zadovoljstvo udeležencev, športna prireditev, spletna družbena omrežja, rokodelska dejavnost, sončna elektrarna, interno komuniciranje, špedicija, management nabave, pozicioniranje blagovne znamke, logistika, pomorski transport, lesna biomasa, promet, multimodalni transport, optimizacija nabave, navidezno kupovanje, optimizacija zalog, orodja marketinškega komuniciranja, marketinško komuniciranje, B2B sejem IFAM, neposredni stik, trgovina, trgovanje, kombinirani kotel, organizacija, zadovoljstvo porabnika, osebna prodaja, SECI model, vodje, storitve najema predpražnika, inovativno poslovanje, e-storitve, nakupna odločitev, časovna obdobja, trženjske sposobnosti, tržnik, medsebojni odnosi, sejemska dejavnost, Mednarodni sejem obrti in podjetnosti, vpliv prenosa znanja, delitev znanja, celiakija, podjetnik začetnik, zavod Mačja hiša, intuicija, strokovno znanje, embalaža, empatija, čustvena inteligenca, pomen embalaže, neprofitne organizacije, veleprodaja, trženjska strategija, poslovno komuniciranje, trženje storitev, telekomunikacijske storitve, telekomunikacijski operaterji, S-budget, spletna socialna omrežja, vedenje odjemalcev, elementi celostne grafične podobe, sejmi, profesionalizem učitelja, vseživljenjsko učenje, družba znanja, razstavljalci, izdelki brez glutena, kompetence učiteljev, izdelek, razvoj novih idej, kvalitativna metoda, kvantitativna metoda, tržne raziskave, slovenska podjetja, učitelji, povezanost managementa znanja z razvojem inovacij, inovacije v slovenskih podjetjih, stateško načrtovanje, Nigrad, zadovoljstvo pacientov, Instagram, zaloge, električni avtomobili, oblikovanje, blagovna znamka Živa, Živa, uvajanje, diplomske naloge, marketinške agencije, varčevanje, hitro rastoča podjetja, zlata gazela, vzajemni skladi, potrošniška izkušnja, komuniciranje, skladiščenje, poprodajne aktivnosti, proces nakupnega odločanja, energijske pijače, razpisna dokumentacija, javna sredstva, javna naročila, nepremičnine, otroška oblačila, znamčenje, zeleno potrošništvo, hoteli, ekološka živila, trženje izdelka, čistilne naprave, odpadne vode, dejavniki vedenja, temna čokolada, nabavna politika, testiranje prototipa, razvoj izdelka, polavtomatska pištola, upravljanje, blagovna znamka delodajalca, manager, zadovoljstvo učencev, podpora učiteljev, veščine, marketinška produktivnost, management znanj, strategija, vsebinski marketing, šolski sistem, zadovoljstvo obiskovalcev, strateško trženje, transportne storitve, maloprodajne cene, zadovoljstvo strank, kmetijstvo, muzeji, poslovna pogajanja, pogajalske strategije, podjetništvo, kozmetični izdelek, digitalni mediji, gradbeništvo, kadrovski menedžment, elektronski časopisi, zadovoljstvo naročnikov, kozmetična industrija, zadovoljstvo staršev, osnovnošolsko izobraževanje, prodajne veščine, zaposlovanje, nakupni proces, digitalizacija, kontaktni centri, pohištvo, vaške trgovine, kadrovanje, rekrutiranje, lokalna živila, trajnostni razvoj, ZeleniCar, zdravstvena dejavnost, zdravstveni delavci, uporabniki zdravstvenih storitev, izbrana banka, procesi znanja, ugled podjetja, oblikovanje cen, e-mentorstvo, ekološki izdelki, spletno bančništvo, COVID-19, pandemija, stres, internet, poslovanje, Cockta, svetovni splet, elektronsko poslovanje, plačilna disciplina, internacionalizacija, Mesto glasnik miru, sponzorji, Rokometni klub Krim Mercator, Slovenj Gradec, Philips Avent, spletno trženje, trgovina z oblačili, usposabljanje, košarka, Košarkarski klub Celje, liberalizacija, prevozne storitve, železniški promet, subliminalna sporočila, oglasi, trenerji, tržno pizicioniranje, zaupanje potrošnikov, uspeh podjetja, zasebno varovanje, etični kodeks, bolnišnica, transparentnost, zavarovalništvo, športni izdelki, JUB, izbor dobaviteljev, ocenjevanje, mobilna telefonija, naročilo, kava, vplivnostni marketing, vplivneži, TikTok, nov izdelek, digitalno marketinško komuniciranje, poštne storitve, premium izdelek, jeans, predšolska vzgoja, miselnost potrošnikov, električna vozila, avtomobilska industrija, smernice in standardi, subvencije, bučno olje, nevladne organizacije, odnosi z javnostmi, čebelarstvo, vedenje, zdravje, čebelji izdelki, izbira vrtca, živila lokalnega porekla, nakupne navade, razvoj, oznake, podjetniki