Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Anita Goltnik Urnaut

Together there are 133 keywords, that are appearing 267 times.
35 of them (26.32 % of all) appear more than once, together appearing 169 times (63.3 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
44x26.04%magistrsko delo
15x8.88%poslovno komuniciranje
13x7.69%medkulturne razlike
8x4.73%zadovoljstvo zaposlenih
7x4.14%medkulturno komuniciranje
6x3.55%motivacija
5x2.96%poslovna pogajanja, diplomsko delo, medkulturna inteligentnost
4x2.37%zadovoljstvo, kulturni šok
3x1.78%turizem, organizacijska kultura, javna uprava, poslovna komunikacija, medkulturna pogajanja
2x1.18%športniki, kulturne razlike, prilagoditve študija, hotelirstvo, globalizacija, komuniciranje, kakovost življenja, delovno mesto, mednarodno komuniciranje, vodenje, pogajalski slogi, visokošolski študij, Slovenija, kultura, dvojna kariera, motivacijski dejavniki, telesna aktivnost, medkulturni odnosi, organizacijska klima
1xvišje strokovne šole, predavatelji, diplomanti, športne priprave, evropski projekti, EU projekti, merjenje zadovoljstva, gostoljubje, kakovost storitev, športni turizem, gibanje, kompetence, znanje, zdravje, vsakdanje življenje, kompetenčni modeli, smernice EU, integracija, poslovna kultura, medkulturnost, delovno okolje, letalska podjetja, pogodbeni delavci, medkulturne kompetence, mednarodna pogajanja, družini prijazno podjetje, status študenta športnika, zasebno življenje, poklicna kariera, pogajalske taktike, letalske vzdrževalne agencije, Indija, pedagoški kader, motivacijske teorije, izobraževanje zaposlenih, status športnika, vrhunski športniki, spodbujanje motivacije, teorije motivacije, kulturna različnost, vpliv kulture, hoteli, zadovoljstvo z življenjem, delovni motivi, delodajalci, Velika Britanija, nagrajevanje, ocenjevanje, delovna uspešnost, medkulturni timi, medkulturno okolje, trajnostni razvoj, električna vozila, COVID-19, Hrvaška, nakupno vedenje, nakupne navade, podnebne spremembe, vodenje zaposlenih, poslovanje, zdraviliški turizem, zadovoljstvo gostov, gastronomija, arabska kultura, Španija, medkulturna občutljivost, migrantska kriza, gospodarske panoge, zaposleni, stili vodenja, zapori, poslovni bonton, zadovoljstvo uporabnikov, dejavniki zadovoljstva, poslovni običaji, brexit, Evropska unija, družinska podjetja, gradbeništvo, kulturno nehomogene skupine, arabski turisti, potovalni vzorci, občina, mestna uprava, receptorji, kartice zvestobe, mednarodno poslovanje, islam, prevajanje, prevajalci, poslovna okolja, muslimani, arabske države, kupci, sodobna tehnologija, starostniki, športna kariera, kadri