Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a co-author. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell, what this co-author's research fields and interests are.

Person: Anita Goltnik Urnaut

Together there are 114 keywords, that are appearing 218 times.
29 of them (25.44 % of all) appear more than once, together appearing 133 times (61.01 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
32x24.06%magistrsko delo
13x9.77%poslovno komuniciranje
11x8.27%medkulturne razlike
7x5.26%zadovoljstvo zaposlenih
5x3.76%medkulturno komuniciranje, diplomsko delo, poslovna pogajanja
4x3.01%motivacija, zadovoljstvo, kulturni šok
3x2.26%poslovna komunikacija, medkulturna pogajanja, organizacijska kultura, medkulturna inteligentnost, javna uprava
2x1.5%kulturne razlike, hotelirstvo, visokošolski študij, dvojna kariera, prilagoditve študija, delovno mesto, telesna aktivnost, globalizacija, motivacijski dejavniki, pogajalski slogi, organizacijska klima, kakovost življenja, mednarodno komuniciranje, športniki
1xpedagoški kader, motivacijske teorije, smernice EU, vrhunski športniki, zdravje, višje strokovne šole, znanje, kompetence, diplomanti, predavatelji, kompetenčni modeli, delodajalci, vsakdanje življenje, status športnika, kulturna različnost, poslovna kultura, medkulturne kompetence, medkulturni odnosi, integracija, medkulturnost, mednarodna pogajanja, pogajalske taktike, status študenta športnika, družini prijazno podjetje, zasebno življenje, poklicna kariera, delovno okolje, pogodbeni delavci, hoteli, zadovoljstvo z življenjem, delovni motivi, teorije motivacije, športne priprave, vpliv kulture, letalska podjetja, letalske vzdrževalne agencije, vodenje, Indija, spodbujanje motivacije, kadri, muslimani, islam, mednarodno poslovanje, prevajanje, arabske države, športna kariera, kartice zvestobe, kupci, sodobna tehnologija, starostniki, prevajalci, poslovna okolja, nakupno vedenje, nakupne navade, podnebne spremembe, električna vozila, COVID-19, Slovenija, zadovoljstvo uporabnikov, poslovni bonton, Hrvaška, receptorji, Velika Britanija, gostoljubje, kakovost storitev, izobraževanje zaposlenih, trajnostni razvoj, turizem, merjenje zadovoljstva, športni turizem, EU projekti, evropski projekti, kultura, komuniciranje, arabski turisti, poslovni običaji, dejavniki zadovoljstva, brexit, Evropska unija, gradbeništvo, kulturno nehomogene skupine, potovalni vzorci, občina, mestna uprava, gibanje