Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Anita Goltnik Urnaut

Vseh ključnih besed je 114, ki se skupaj pojavijo 218 krat.
29 ključnih besed (25.44 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 133 krat (61.01 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
32x24.06%magistrsko delo
13x9.77%poslovno komuniciranje
11x8.27%medkulturne razlike
7x5.26%zadovoljstvo zaposlenih
5x3.76%medkulturno komuniciranje, diplomsko delo, poslovna pogajanja
4x3.01%motivacija, zadovoljstvo, kulturni šok
3x2.26%poslovna komunikacija, medkulturna pogajanja, organizacijska kultura, medkulturna inteligentnost, javna uprava
2x1.5%kulturne razlike, hotelirstvo, visokošolski študij, dvojna kariera, prilagoditve študija, delovno mesto, telesna aktivnost, globalizacija, motivacijski dejavniki, pogajalski slogi, organizacijska klima, kakovost življenja, mednarodno komuniciranje, športniki
1xpedagoški kader, motivacijske teorije, smernice EU, vrhunski športniki, zdravje, višje strokovne šole, znanje, kompetence, diplomanti, predavatelji, kompetenčni modeli, delodajalci, vsakdanje življenje, status športnika, kulturna različnost, poslovna kultura, medkulturne kompetence, medkulturni odnosi, integracija, medkulturnost, mednarodna pogajanja, pogajalske taktike, status študenta športnika, družini prijazno podjetje, zasebno življenje, poklicna kariera, delovno okolje, pogodbeni delavci, hoteli, zadovoljstvo z življenjem, delovni motivi, teorije motivacije, športne priprave, vpliv kulture, letalska podjetja, letalske vzdrževalne agencije, vodenje, Indija, spodbujanje motivacije, kadri, muslimani, islam, mednarodno poslovanje, prevajanje, arabske države, športna kariera, kartice zvestobe, kupci, sodobna tehnologija, starostniki, prevajalci, poslovna okolja, nakupno vedenje, nakupne navade, podnebne spremembe, električna vozila, COVID-19, Slovenija, zadovoljstvo uporabnikov, poslovni bonton, Hrvaška, receptorji, Velika Britanija, gostoljubje, kakovost storitev, izobraževanje zaposlenih, trajnostni razvoj, turizem, merjenje zadovoljstva, športni turizem, EU projekti, evropski projekti, kultura, komuniciranje, arabski turisti, poslovni običaji, dejavniki zadovoljstva, brexit, Evropska unija, gradbeništvo, kulturno nehomogene skupine, potovalni vzorci, občina, mestna uprava, gibanje