Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Anita Goltnik Urnaut

Vseh ključnih besed je 133, ki se skupaj pojavijo 267 krat.
35 ključnih besed (26.32 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 169 krat (63.3 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
44x26.04%magistrsko delo
15x8.88%poslovno komuniciranje
13x7.69%medkulturne razlike
8x4.73%zadovoljstvo zaposlenih
7x4.14%medkulturno komuniciranje
6x3.55%motivacija
5x2.96%poslovna pogajanja, diplomsko delo, medkulturna inteligentnost
4x2.37%zadovoljstvo, kulturni šok
3x1.78%turizem, organizacijska kultura, javna uprava, poslovna komunikacija, medkulturna pogajanja
2x1.18%športniki, kulturne razlike, prilagoditve študija, hotelirstvo, globalizacija, komuniciranje, kakovost življenja, delovno mesto, mednarodno komuniciranje, vodenje, pogajalski slogi, visokošolski študij, Slovenija, kultura, dvojna kariera, motivacijski dejavniki, telesna aktivnost, medkulturni odnosi, organizacijska klima
1xvišje strokovne šole, predavatelji, diplomanti, športne priprave, evropski projekti, EU projekti, merjenje zadovoljstva, gostoljubje, kakovost storitev, športni turizem, gibanje, kompetence, znanje, zdravje, vsakdanje življenje, kompetenčni modeli, smernice EU, integracija, poslovna kultura, medkulturnost, delovno okolje, letalska podjetja, pogodbeni delavci, medkulturne kompetence, mednarodna pogajanja, družini prijazno podjetje, status študenta športnika, zasebno življenje, poklicna kariera, pogajalske taktike, letalske vzdrževalne agencije, Indija, pedagoški kader, motivacijske teorije, izobraževanje zaposlenih, status športnika, vrhunski športniki, spodbujanje motivacije, teorije motivacije, kulturna različnost, vpliv kulture, hoteli, zadovoljstvo z življenjem, delovni motivi, delodajalci, Velika Britanija, nagrajevanje, ocenjevanje, delovna uspešnost, medkulturni timi, medkulturno okolje, trajnostni razvoj, električna vozila, COVID-19, Hrvaška, nakupno vedenje, nakupne navade, podnebne spremembe, vodenje zaposlenih, poslovanje, zdraviliški turizem, zadovoljstvo gostov, gastronomija, arabska kultura, Španija, medkulturna občutljivost, migrantska kriza, gospodarske panoge, zaposleni, stili vodenja, zapori, poslovni bonton, zadovoljstvo uporabnikov, dejavniki zadovoljstva, poslovni običaji, brexit, Evropska unija, družinska podjetja, gradbeništvo, kulturno nehomogene skupine, arabski turisti, potovalni vzorci, občina, mestna uprava, receptorji, kartice zvestobe, mednarodno poslovanje, islam, prevajanje, prevajalci, poslovna okolja, muslimani, arabske države, kupci, sodobna tehnologija, starostniki, športna kariera, kadri