Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a co-author. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell, what this co-author's research fields and interests are.

Person: Iztok Sila

Together there are 82 keywords, that are appearing 91 times.
9 of them (10.98 % of all) appear more than once, together appearing 18 times (19.78 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x11.11%oglaševanje, marketinški splet, marketing, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, marketinški načrt, trženje, digitalni marketing, marketinško komuniciranje
1xletalski uvoz, spletni marketing, prodaja., kakovost storitve, odzivnost, sponzorstvo v športu, organiziranje., načrtovanje, prireditev, posledice covida-19 na športno sponzorstvo, prihodnost športnih sponzorstev, e-mail marketing, dostopnost cen, oblikovanje ponudbe, konkurenčnost, zaposleni, komunikacijski kanali, pozicioniranje, darilo ob nakupu, spletna prodaja, slovenski spletni trg, prodaja, družbena omrežja, tržna raziskava, popust, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, projekt, zavzetost, Adria Airways., vodstvo, Gallup, spletna trgovina, Pospeševanje prodaje, Savatech, Mailchimp, uporabniška izkušnja, neposredna prodaja, odnosi z javnostjo, instrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, kupci., tržno komunikacijski pozivi, tržno komuniciranje, slogan, Marketinško komuniciranje, marketinške akcije, politični marketing, propaganda, ideologija, tržna znamka, Cockta, razvoj blagovne znamke, blagovne znamke, raziskava, marketinška strategija, tržna strategija, trženjsko komuniciranje, marketinški plan, sodoben odjemalec, nacizem, Covid-19, prodajni kanali, maloprodajni ponudnik, indikativni merilniki kakovosti zraka, razvoj hitre prehrane, Čevljarstvo Jazbec Pavel, čevljarstvo, marketinški miks, raziskava trga., zdrava hitra prehrana, jedi na žlico, prehranjevanje na delovnem mestu, e-šport