Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iztok Sila

Vseh ključnih besed je 87, ki se skupaj pojavijo 96 krat.
9 ključnih besed (10.34 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 18 krat (18.75 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x11.11%oglaševanje, trženje, marketinški načrt, marketing, marketinški splet, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, digitalni marketing, marketinško komuniciranje
1xletalski uvoz, prodaja., odzivnost, konkurenčnost, kakovost storitve, dostopnost cen, prireditev, projekt, e-šport, Covid-19, načrtovanje, organiziranje., oblikovanje ponudbe, prihodnost športnih sponzorstev, posledice covida-19 na športno sponzorstvo, sponzorstvo v športu, spletni marketing, Mailchimp, komunikacijski kanali, pozicioniranje, darilo ob nakupu, popust, spletna prodaja, slovenski spletni trg, prodaja, družbena omrežja, tržna raziskava, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, spletna trgovina, zavzetost, Adria Airways., prodajni kanali, zaposleni, vodstvo, Pospeševanje prodaje, Savatech, Gallup, e-mail marketing, tržna strategija, marketinške akcije, razvoj blagovne znamke, blagovne znamke, Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, neposredna prodaja, odnosi z javnostjo, Cockta, tržna znamka, generacija Z, marketinške strategije, marketinško sporočilo, učinkovitost marketinških sporočil., nacizem, politični marketing, propaganda, ideologija, kupci., slogan, indikativni merilniki kakovosti zraka, razvoj hitre prehrane, jedi na žlico, marketinški plan, trženjsko komuniciranje, uporabniška izkušnja, sodoben odjemalec, Marketing, prehranjevanje na delovnem mestu, zdrava hitra prehrana, raziskava, tržno komunikacijski pozivi, tržno komuniciranje, marketinška strategija, marketinški miks, raziskava trga., Čevljarstvo Jazbec Pavel, čevljarstvo, maloprodajni ponudnik