Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Iztok Sila

Vseh ključnih besed je 63, ki se skupaj pojavijo 67 krat.
4 ključnih besed (6.35 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 8 krat (11.94 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x25%marketinški načrt, marketinški splet, marketinško komuniciranje, digitalni marketing
1xvodstvo, zaposleni, trženje, Savatech, Gallup, zavzetost, e-mail marketing, prodaja., kakovost storitve, spletni marketing, Pospeševanje prodaje, Mailchimp, Adria Airways., primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, slovenski spletni trg, spletna prodaja, tržna raziskava, oglaševanje, prodaja, družbena omrežja, komunikacijski kanali, blagovna znamka, popust, letalski uvoz, darilo ob nakupu, marketing, pozicioniranje, spletna trgovina, odzivnost, marketinški plan, indikativni merilniki kakovosti zraka, pospeševanje prodaje, trženjsko komuniciranje, sodoben odjemalec, tržna strategija, razvoj hitre prehrane, jedi na žlico, čevljarstvo, marketinški miks, Čevljarstvo Jazbec Pavel, raziskava trga., prehranjevanje na delovnem mestu, zdrava hitra prehrana, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, posledice covida-19 na športno sponzorstvo, sponzorstvo v športu, prihodnost športnih sponzorstev, oblikovanje ponudbe, marketinška strategija, dostopnost cen, organiziranje., načrtovanje, Covid-19, prodajni kanali, e-šport, projekt, prireditev, konkurenčnost