Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Iztok Sila

Vseh ključnih besed je 82, ki se skupaj pojavijo 91 krat.
9 ključnih besed (10.98 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 18 krat (19.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x11.11%oglaševanje, marketinški splet, marketing, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, marketinški načrt, trženje, digitalni marketing, marketinško komuniciranje
1xletalski uvoz, spletni marketing, prodaja., kakovost storitve, odzivnost, sponzorstvo v športu, organiziranje., načrtovanje, prireditev, posledice covida-19 na športno sponzorstvo, prihodnost športnih sponzorstev, e-mail marketing, dostopnost cen, oblikovanje ponudbe, konkurenčnost, zaposleni, komunikacijski kanali, pozicioniranje, darilo ob nakupu, spletna prodaja, slovenski spletni trg, prodaja, družbena omrežja, tržna raziskava, popust, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, projekt, zavzetost, Adria Airways., vodstvo, Gallup, spletna trgovina, Pospeševanje prodaje, Savatech, Mailchimp, uporabniška izkušnja, neposredna prodaja, odnosi z javnostjo, instrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, kupci., tržno komunikacijski pozivi, tržno komuniciranje, slogan, Marketinško komuniciranje, marketinške akcije, politični marketing, propaganda, ideologija, tržna znamka, Cockta, razvoj blagovne znamke, blagovne znamke, raziskava, marketinška strategija, tržna strategija, trženjsko komuniciranje, marketinški plan, sodoben odjemalec, nacizem, Covid-19, prodajni kanali, maloprodajni ponudnik, indikativni merilniki kakovosti zraka, razvoj hitre prehrane, Čevljarstvo Jazbec Pavel, čevljarstvo, marketinški miks, raziskava trga., zdrava hitra prehrana, jedi na žlico, prehranjevanje na delovnem mestu, e-šport