Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a co-author. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell, what this co-author's research fields and interests are.

Person: Petra Vovk Škerl

Together there are 67 keywords, that are appearing 106 times.
13 of them (19.4 % of all) appear more than once, together appearing 52 times (49.06 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
20x38.46%diplomsko delo
4x7.69%turizem, kakovost storitev
3x5.77%zadovoljstvo gostov, trženjski splet, tržno komuniciranje, hoteli
2x3.85%turistične storitve, zadovoljstvo uporabnikov, merjenje zadovoljstva, raziskava trga, trženje, študentsko delo
1xterminski načrt, finančni načrt, turistična ponudba, kulturna dediščina, varstvo okolja, človeški viri, trženjske strategije, kulinarična dediščina, nabava, poslovno načrtovanje, poslovni načrt, storitveno podjetje, uvajanje nove storitve, kulinarika, nakupna odločitev, gostinske storitve, pospeševanje prodaje, embalaža, marketing miks, blagovne znamke, kavarne, prodaja izdelkov, regionalne jedi, nabavne funkcije, hotelske restavracije, komunikacijski načrt, medgeneracijski prehod, posredniki, delodajalci, krožno gospodarstvo, recikliranje, strategija sinjega oceana, delovno razmerje, pandemija, zaposlovanje, študentski servis, brezposelnost, recesija, gospodarska kriza, poslovna analiza, digitalno trženje, nasledstvo, študenti, tržne raziskave, prodajni trg, slaščičarne, družinska podjetja, odjemalci, SAP moduli, turistične agencije, ciljno trženje, prodajni trgi, konkurenca, Maribor