Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Petra Vovk Škerl

Together there are 86 keywords, that are appearing 131 times.
13 of them (15.12 % of all) appear more than once, together appearing 58 times (44.27 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
25x43.1%diplomsko delo
4x6.9%kakovost storitev, turizem
3x5.17%zadovoljstvo gostov, raziskava trga, tržno komuniciranje, hoteli, trženjski splet
2x3.45%študentsko delo, trženje, turistične storitve, zadovoljstvo uporabnikov, merjenje zadovoljstva
1xblagovne znamke, trženjske strategije, kulinarična dediščina, storitveno podjetje, poslovno načrtovanje, poslovni načrt, slaščičarne, družinska podjetja, odjemalci, konkurenca, medgeneracijski prehod, nasledstvo, človeški viri, prodajni trg, tržne raziskave, Maribor, terminski načrt, nabava, varstvo okolja, prodaja izdelkov, nabavne funkcije, pospeševanje prodaje, uvajanje nove storitve, kavarne, gostinske storitve, nakupna odločitev, embalaža, kulturna dediščina, turistična ponudba, prodajni trgi, kulinarika, regionalne jedi, komunikacijski načrt, marketing miks, hotelske restavracije, finančni načrt, medijske objave, stres, delovni čas, obvladovanje časa, študenti, študentski servis, recesija, brezposelnost, zaposlovanje, prodaja, zeliščni čaji, nov izdelek, sistemi kakovosti, dokumentarno gradivo, razvoj izdelka, tržna analiza, zeliščarstvo, delovni procesi, gospodarska kriza, pandemija, digitalno trženje, trajnostni razvoj, ekoturizem, okoljski projekti, turistične agencije, digitalno upravljanje, SAP moduli, glamping, trženjsko načrtovanje, posredniki, delodajalci, delovno razmerje, krožno gospodarstvo, recikliranje, poslovna analiza, strategija sinjega oceana, ciljno trženje