Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Petra Vovk Škerl

Vseh ključnih besed je 64, ki se skupaj pojavijo 101 krat.
12 ključnih besed (18.75 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 49 krat (48.51 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x38.78%diplomsko delo
4x8.16%turizem, kakovost storitev
3x6.12%tržno komuniciranje, zadovoljstvo gostov, hoteli, trženjski splet
2x4.08%turistične storitve, merjenje zadovoljstva, zadovoljstvo uporabnikov, trženje, raziskava trga
1xregionalne jedi, kulturna dediščina, storitveno podjetje, poslovni načrt, poslovno načrtovanje, kulinarična dediščina, trženjske strategije, človeški viri, turistična ponudba, terminski načrt, finančni načrt, kulinarika, marketing miks, pospeševanje prodaje, nabavne funkcije, gostinske storitve, kavarne, uvajanje nove storitve, nabava, varstvo okolja, komunikacijski načrt, embalaža, nakupna odločitev, prodaja izdelkov, hotelske restavracije, nasledstvo, recikliranje, krožno gospodarstvo, strategija sinjega oceana, poslovna analiza, digitalno trženje, posredniki, delodajalci, gospodarska kriza, recesija, pandemija, delovno razmerje, študentsko delo, turistične agencije, SAP moduli, tržne raziskave, brezposelnost, prodajni trg, slaščičarne, Maribor, medgeneracijski prehod, družinska podjetja, ciljno trženje, prodajni trgi, konkurenca, odjemalci, blagovne znamke