Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Petra Vovk Škerl

Vseh ključnih besed je 86, ki se skupaj pojavijo 131 krat.
13 ključnih besed (15.12 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 58 krat (44.27 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
25x43.1%diplomsko delo
4x6.9%kakovost storitev, turizem
3x5.17%zadovoljstvo gostov, raziskava trga, tržno komuniciranje, hoteli, trženjski splet
2x3.45%študentsko delo, trženje, turistične storitve, zadovoljstvo uporabnikov, merjenje zadovoljstva
1xblagovne znamke, trženjske strategije, kulinarična dediščina, storitveno podjetje, poslovno načrtovanje, poslovni načrt, slaščičarne, družinska podjetja, odjemalci, konkurenca, medgeneracijski prehod, nasledstvo, človeški viri, prodajni trg, tržne raziskave, Maribor, terminski načrt, nabava, varstvo okolja, prodaja izdelkov, nabavne funkcije, pospeševanje prodaje, uvajanje nove storitve, kavarne, gostinske storitve, nakupna odločitev, embalaža, kulturna dediščina, turistična ponudba, prodajni trgi, kulinarika, regionalne jedi, komunikacijski načrt, marketing miks, hotelske restavracije, finančni načrt, medijske objave, stres, delovni čas, obvladovanje časa, študenti, študentski servis, recesija, brezposelnost, zaposlovanje, prodaja, zeliščni čaji, nov izdelek, sistemi kakovosti, dokumentarno gradivo, razvoj izdelka, tržna analiza, zeliščarstvo, delovni procesi, gospodarska kriza, pandemija, digitalno trženje, trajnostni razvoj, ekoturizem, okoljski projekti, turistične agencije, digitalno upravljanje, SAP moduli, glamping, trženjsko načrtovanje, posredniki, delodajalci, delovno razmerje, krožno gospodarstvo, recikliranje, poslovna analiza, strategija sinjega oceana, ciljno trženje