Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jani Ivan Toroš

Together there are 41 keywords, that are appearing 42 times.
1 of them (2.44 % of all) appear more than once, together appearing 2 times (4.76 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x100%potrošniki
1xposebne storitve, znamka podjetja, prepoznavnost podjetja Fidimed, kolikor odložiš«, podjetje Fidimed, sistem »plačaj, ravnanje z odpadki, cene v komunalni dejavnosti, trajnostni razvoj, identiteta podjetja, ugled podjetja, distribucija, produkti, cene., zunanji in notranji dejavniki, vstop na tuji trg, predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, odpadki, gospodarska javna služba, strategije oblikovanja cen, dejavniki odločanja kupcev, pogajalski proces., nepremičninski trg, Začetna cena, nakup, psihološke strategije, zaznavanje., Vizualna pozornost, digitalni oglasi, P300, Unicorn Hybrid Black, nakupno vedenje., EEG, nevromarketing, očesno skeniranje oglasov, postavitev elementov na digitalnih oglasih, eye-tracking., Cena