Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jani Ivan Toroš

Together there are 41 keywords, that are appearing 42 times.
1 of them (2.44 % of all) appear more than once, together appearing 2 times (4.76 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x100%potrošniki
1xposebne storitve, znamka podjetja, podjetje Fidimed, prepoznavnost podjetja Fidimed, kolikor odložiš«, ravnanje z odpadki, cene v komunalni dejavnosti, trajnostni razvoj, sistem »plačaj, identiteta podjetja, ugled podjetja, distribucija, produkti, cene., zunanji in notranji dejavniki, vstop na tuji trg, predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, odpadki, gospodarska javna služba, nakup, psihološke strategije, zaznavanje., Cena, pogajalski proces., nepremičninski trg, strategije oblikovanja cen, dejavniki odločanja kupcev, Vizualna pozornost, digitalni oglasi, P300, Unicorn Hybrid Black, nakupno vedenje., EEG, nevromarketing, očesno skeniranje oglasov, postavitev elementov na digitalnih oglasih, eye-tracking., Začetna cena