Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jani Ivan Toroš

Vseh ključnih besed je 41, ki se skupaj pojavijo 42 krat.
1 ključnih besed (2.44 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2 krat (4.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x100%potrošniki
1xposebne storitve, znamka podjetja, prepoznavnost podjetja Fidimed, kolikor odložiš«, podjetje Fidimed, sistem »plačaj, ravnanje z odpadki, cene v komunalni dejavnosti, trajnostni razvoj, identiteta podjetja, ugled podjetja, distribucija, produkti, cene., zunanji in notranji dejavniki, vstop na tuji trg, predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, odpadki, gospodarska javna služba, strategije oblikovanja cen, dejavniki odločanja kupcev, pogajalski proces., nepremičninski trg, Začetna cena, nakup, psihološke strategije, zaznavanje., Vizualna pozornost, digitalni oglasi, P300, Unicorn Hybrid Black, nakupno vedenje., EEG, nevromarketing, očesno skeniranje oglasov, postavitev elementov na digitalnih oglasih, eye-tracking., Cena