Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jani Ivan Toroš

Vseh ključnih besed je 32, ki se skupaj pojavijo 32 krat.
0 ključnih besed (0 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 0 krat (0 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
1xidentiteta podjetja, ugled podjetja, predstavitev podjetja, prepoznavnost podjetja Fidimed, podjetje Fidimed, posebne storitve, znamka podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, produkti, cene., potrošniki, distribucija, vstop na tuji trg, zunanji in notranji dejavniki, kolikor odložiš«, sistem »plačaj, nevromarketing, EEG, eye-tracking., postavitev elementov na digitalnih oglasih, digitalni oglasi, očesno skeniranje oglasov, P300, Unicorn Hybrid Black, cene v komunalni dejavnosti, trajnostni razvoj, ravnanje z odpadki, odpadki, nakupno vedenje., gospodarska javna služba, Vizualna pozornost