Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Janez Kolar

Together there are 102 keywords, that are appearing 109 times.
6 of them (5.88 % of all) appear more than once, together appearing 13 times (11.93 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x23.08%uporabniška izkušnja
2x15.38%uporabniški vmesniki, temni splet, anonimnost, Revoz, digitalizacija
1xnovogoriško okrožje, VBA, migranti, optimizacija dela, informacijsko komunikacijska tehnologija, Pošta Slovenije, d. d., IKT, informacijski sistem, pokojnine, policija, mobilna rešitev, digitalizacija poslovanja, e-poslovanje, ePolicist, dolgotrajna oskrba, socialna oskrba, OneDrive, Alzheimerjeva bolezen, Frontotemporalna demenca, Vaskularna demenca, Microsoft Excel, proces obravnave, ReHub, simulacija, ETL diagram, sinhronizacija podatkov med sistemi, BMC Remedy, virtualna resničnost, umetna inteligenca, vesolje, podzavest, resičnost, morala, ITIL, ITSM, TAD, programska orodja, modeliranje, dostopna točka, pot v Evropo, mikro podjetje, malo podjetje, upravljanje storitev informacijskih tehnologij, prilagojena programska orodja, novomeška regija, veliko podjetje, begunci, varnost, dark web, uporaba, razširjenost, slabosti, Tor, Onion, kibernetski kriminal, sledilci, GDPR, Google, prednosti, črni splet, SEM, SIM, implementacija, informacijska varnost, digitalna transformacija, kibernetska varnost, Pan-Jan, prenova spletne strani, spletna stran, sistem CRM, nelegalne spletne trgovine, brskalnik Tor, izboljšava procesa, robotizacija, projekt, interaktivni prototip, avtomobilska industrija, Wi-Fi, omrežja, signal, SIEM, protokol, celostna grafična podoba, grafični uporabniški vmesniki, črni petek, tehnologija, avtomobili, kripto-valute, spletno nakupovanje, vedenje kupca, mobilna aplikacija, zavajanje kupcev, varno nakupovanje, motivacijski dejavniki, Ruckus