Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janez Kolar

Vseh ključnih besed je 102, ki se skupaj pojavijo 109 krat.
6 ključnih besed (5.88 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 13 krat (11.93 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x23.08%uporabniška izkušnja
2x15.38%uporabniški vmesniki, temni splet, anonimnost, Revoz, digitalizacija
1xnovogoriško okrožje, VBA, migranti, optimizacija dela, informacijsko komunikacijska tehnologija, Pošta Slovenije, d. d., IKT, informacijski sistem, pokojnine, policija, mobilna rešitev, digitalizacija poslovanja, e-poslovanje, ePolicist, dolgotrajna oskrba, socialna oskrba, OneDrive, Alzheimerjeva bolezen, Frontotemporalna demenca, Vaskularna demenca, Microsoft Excel, proces obravnave, ReHub, simulacija, ETL diagram, sinhronizacija podatkov med sistemi, BMC Remedy, virtualna resničnost, umetna inteligenca, vesolje, podzavest, resičnost, morala, ITIL, ITSM, TAD, programska orodja, modeliranje, dostopna točka, pot v Evropo, mikro podjetje, malo podjetje, upravljanje storitev informacijskih tehnologij, prilagojena programska orodja, novomeška regija, veliko podjetje, begunci, varnost, dark web, uporaba, razširjenost, slabosti, Tor, Onion, kibernetski kriminal, sledilci, GDPR, Google, prednosti, črni splet, SEM, SIM, implementacija, informacijska varnost, digitalna transformacija, kibernetska varnost, Pan-Jan, prenova spletne strani, spletna stran, sistem CRM, nelegalne spletne trgovine, brskalnik Tor, izboljšava procesa, robotizacija, projekt, interaktivni prototip, avtomobilska industrija, Wi-Fi, omrežja, signal, SIEM, protokol, celostna grafična podoba, grafični uporabniški vmesniki, črni petek, tehnologija, avtomobili, kripto-valute, spletno nakupovanje, vedenje kupca, mobilna aplikacija, zavajanje kupcev, varno nakupovanje, motivacijski dejavniki, Ruckus