Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Andrej Kovačič

Together there are 101 keywords, that are appearing 123 times.
7 of them (6.93 % of all) appear more than once, together appearing 29 times (23.58 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
9x31.03%magistrske naloge
7x24.14%diplomske naloge
4x13.79%komunikacija
3x10.34%mediji
2x6.9%medosebni odnosi, medijska pismenost, zaposlitev
1xorodja, učinkovitost, odnosi z javnostmi, odnosi z mediji, obveščanje, kickboxing, organizacija, športni dogodki, politični marketing, neverbalna komunikacija, brezposelnost, izbira produkta, certifikati, placebo, delo, trg dela, govorica telesa, prepoznavnost, Posavje, diplomanti, politika, IKT, razvoj identitete, adolescenca, taborniki, prostovoljstvo, mladi, kiberkriminal, kibernetski prostor, zasebnost, napad, grožnja, spletni uporabniki, organizacijska klima, organizacijska kultura, osebnostni cilji, poslovni cilji, nakupno obnašanje, čokolada, predšolski otrok, poslovno okolje, zasebno življenje, mobbing, konflikti, tehnike, metode, tehnična izvedba, etnocentrizem, globinske tehnike, človeški glas, donosnost vplivnostnih kampanij, nakupno odločanje, maska glasu, izboljšanje glasu, potrošniki, prodajalci, ProVoice, modeli, družbena omrežja, vplivnostno trženje, kvantitativna analiza, občutki varnosti, internet, varnost, epidemija covida-19, protikoronski ukrepi, vplivneži, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija na delovnem mestu, zaposleni, prvi vtis, prodajni postopki, mobilni telefoni, spletni mediji, svetovni splet, pismenost, posledice, poslovna komunikacija, ekologija, etika, poslovni uspeh, osebna komunikacija, življenjepis, spremno pismo, usposabljanje, izobraževanje, motivacija, prodajni prostori, izvajalci izobraževanj, udeleženci izobraževanj, trg delovne sile, delodajalec, iskalec zaposlitve, kakav