Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andrej Kovačič

Vseh ključnih besed je 101, ki se skupaj pojavijo 123 krat.
7 ključnih besed (6.93 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 29 krat (23.58 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x31.03%magistrske naloge
7x24.14%diplomske naloge
4x13.79%komunikacija
3x10.34%mediji
2x6.9%medosebni odnosi, medijska pismenost, zaposlitev
1xorodja, učinkovitost, odnosi z javnostmi, odnosi z mediji, obveščanje, kickboxing, organizacija, športni dogodki, politični marketing, neverbalna komunikacija, brezposelnost, izbira produkta, certifikati, placebo, delo, trg dela, govorica telesa, prepoznavnost, Posavje, diplomanti, politika, IKT, razvoj identitete, adolescenca, taborniki, prostovoljstvo, mladi, kiberkriminal, kibernetski prostor, zasebnost, napad, grožnja, spletni uporabniki, organizacijska klima, organizacijska kultura, osebnostni cilji, poslovni cilji, nakupno obnašanje, čokolada, predšolski otrok, poslovno okolje, zasebno življenje, mobbing, konflikti, tehnike, metode, tehnična izvedba, etnocentrizem, globinske tehnike, človeški glas, donosnost vplivnostnih kampanij, nakupno odločanje, maska glasu, izboljšanje glasu, potrošniki, prodajalci, ProVoice, modeli, družbena omrežja, vplivnostno trženje, kvantitativna analiza, občutki varnosti, internet, varnost, epidemija covida-19, protikoronski ukrepi, vplivneži, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija na delovnem mestu, zaposleni, prvi vtis, prodajni postopki, mobilni telefoni, spletni mediji, svetovni splet, pismenost, posledice, poslovna komunikacija, ekologija, etika, poslovni uspeh, osebna komunikacija, življenjepis, spremno pismo, usposabljanje, izobraževanje, motivacija, prodajni prostori, izvajalci izobraževanj, udeleženci izobraževanj, trg delovne sile, delodajalec, iskalec zaposlitve, kakav