Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Martina Kač Nemanič

Together there are 81 keywords, that are appearing 134 times.
15 of them (18.52 % of all) appear more than once, together appearing 68 times (50.75 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
16x23.53%celostna grafična podoba
9x13.24%vizualne komunikacije
5x7.35%diplomske naloge, blagovna znamka, embalaža
4x5.88%dizajn, blagovne znamke, ilustracija
3x4.41%oblikovanje, grafično oblikovanje
2x2.94%vizualna identiteta, estetika, znamčenje, kozmetika, koledar
1xtradicionalne sladice, trajnostni razvoj, igra s kartami, oblikovanje etiket, zgodovina vinskih etiket, vizualno razumevanje, preoblikovanje, dizajn management, rokovniki, družbena odgovornost, trajnostno poslovanje, grafomotorika, simbol, okus, olje, vizualna podoba, barve, restavracije, ilustracije, oblikovanje izdelkov, turizem, zgodbe, pank dizajn, subkultura, pank, vinske etikete, motorični razvoj, marketing, trendi, prelom, organizacija, spletna trgovina, duševno zdravje, plakat, CMYK, nevladna organizacija, otroška knjiga, računalniške igre, samostojno podjetje, RGB, CGP, uspešnost, zaposleni v podjetju, korporativna identiteta, nakupno vedenje, odločanje potrošnikov, tipografija, oglasi, neodvisni razvijalci, družbene razmere, želen čustveni odziv, zasnova celostne grafične podobe, znamka, komunikacijska sredstva, prenova celostne grafične podobe, celostna grafična pododoba, knjižnica, oglaševanje, vizualna identitea, čustvena inteligenca, kritično mišljenje, digitalni priročnik, razvoj, strategija, slikanica, športni programi