Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Martina Kač Nemanič

Together there are 78 keywords, that are appearing 131 times.
15 of them (19.23 % of all) appear more than once, together appearing 68 times (51.91 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
16x23.53%celostna grafična podoba
9x13.24%vizualne komunikacije
5x7.35%diplomske naloge, blagovna znamka, embalaža
4x5.88%blagovne znamke, dizajn, ilustracija
3x4.41%oblikovanje, grafično oblikovanje
2x2.94%estetika, kozmetika, koledar, vizualna identiteta, znamčenje
1xuspešnost, tradicionalne sladice, rokovniki, organizacija, pank, nakupno vedenje, subkultura, trajnostno poslovanje, preoblikovanje, vizualno razumevanje, družbena odgovornost, trajnostni razvoj, dizajn management, odločanje potrošnikov, pank dizajn, motorični razvoj, vizualna podoba, simbol, barve, oblikovanje izdelkov, restavracije, ilustracije, okus, olje, prelom, igra s kartami, trendi, marketing, turizem, zgodbe, grafomotorika, oblikovanje etiket, digitalni priročnik, čustvena inteligenca, CMYK, RGB, razvoj, CGP, kritično mišljenje, družbene razmere, otroška knjiga, duševno zdravje, samostojno podjetje, plakat, neodvisni razvijalci, računalniške igre, slikanica, strategija, celostna grafična pododoba, knjižnica, športni programi, oglasi, zgodovina vinskih etiket, vinske etikete, tipografija, spletna trgovina, oglaševanje, vizualna identitea, znamka, zasnova celostne grafične podobe, komunikacijska sredstva, želen čustveni odziv, nevladna organizacija