Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Martina Kač Nemanič

Vseh ključnih besed je 75, ki se skupaj pojavijo 126 krat.
14 ključnih besed (18.67 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 65 krat (51.59 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
15x23.08%celostna grafična podoba
9x13.85%vizualne komunikacije
5x7.69%diplomske naloge, embalaža, blagovna znamka
4x6.15%dizajn, ilustracija, blagovne znamke
3x4.62%grafično oblikovanje, oblikovanje
2x3.08%koledar, vizualna identiteta, estetika, kozmetika
1xpank, rokovniki, organizacija, dizajn management, preoblikovanje, vizualno razumevanje, družbena odgovornost, trajnostni razvoj, trajnostno poslovanje, subkultura, tradicionalne sladice, grafomotorika, vizualna podoba, simbol, okus, barve, oblikovanje izdelkov, restavracije, ilustracije, olje, turizem, motorični razvoj, igra s kartami, prelom, trendi, zgodbe, marketing, pank dizajn, celostna grafična pododoba, računalniške igre, samostojno podjetje, otroška knjiga, neodvisni razvijalci, družbene razmere, čustvena inteligenca, kritično mišljenje, nevladna organizacija, duševno zdravje, tipografija, oglasi, CGP, RGB, plakat, CMYK, digitalni priročnik, razvoj, spletna trgovina, komunikacijska sredstva, knjižnica, športni programi, zgodovina vinskih etiket, vinske etikete, želen čustveni odziv, zasnova celostne grafične podobe, strategija, slikanica, znamčenje, vizualna identitea, znamka, oglaševanje, oblikovanje etiket