Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Martina Kač Nemanič

Vseh ključnih besed je 78, ki se skupaj pojavijo 131 krat.
15 ključnih besed (19.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 68 krat (51.91 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
16x23.53%celostna grafična podoba
9x13.24%vizualne komunikacije
5x7.35%diplomske naloge, blagovna znamka, embalaža
4x5.88%blagovne znamke, dizajn, ilustracija
3x4.41%oblikovanje, grafično oblikovanje
2x2.94%estetika, kozmetika, koledar, vizualna identiteta, znamčenje
1xuspešnost, tradicionalne sladice, rokovniki, organizacija, pank, nakupno vedenje, subkultura, trajnostno poslovanje, preoblikovanje, vizualno razumevanje, družbena odgovornost, trajnostni razvoj, dizajn management, odločanje potrošnikov, pank dizajn, motorični razvoj, vizualna podoba, simbol, barve, oblikovanje izdelkov, restavracije, ilustracije, okus, olje, prelom, igra s kartami, trendi, marketing, turizem, zgodbe, grafomotorika, oblikovanje etiket, digitalni priročnik, čustvena inteligenca, CMYK, RGB, razvoj, CGP, kritično mišljenje, družbene razmere, otroška knjiga, duševno zdravje, samostojno podjetje, plakat, neodvisni razvijalci, računalniške igre, slikanica, strategija, celostna grafična pododoba, knjižnica, športni programi, oglasi, zgodovina vinskih etiket, vinske etikete, tipografija, spletna trgovina, oglaševanje, vizualna identitea, znamka, zasnova celostne grafične podobe, komunikacijska sredstva, želen čustveni odziv, nevladna organizacija