Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Martina Kač Nemanič

Vseh ključnih besed je 81, ki se skupaj pojavijo 134 krat.
15 ključnih besed (18.52 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 68 krat (50.75 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
16x23.53%celostna grafična podoba
9x13.24%vizualne komunikacije
5x7.35%diplomske naloge, blagovna znamka, embalaža
4x5.88%dizajn, blagovne znamke, ilustracija
3x4.41%oblikovanje, grafično oblikovanje
2x2.94%vizualna identiteta, estetika, znamčenje, kozmetika, koledar
1xtradicionalne sladice, trajnostni razvoj, igra s kartami, oblikovanje etiket, zgodovina vinskih etiket, vizualno razumevanje, preoblikovanje, dizajn management, rokovniki, družbena odgovornost, trajnostno poslovanje, grafomotorika, simbol, okus, olje, vizualna podoba, barve, restavracije, ilustracije, oblikovanje izdelkov, turizem, zgodbe, pank dizajn, subkultura, pank, vinske etikete, motorični razvoj, marketing, trendi, prelom, organizacija, spletna trgovina, duševno zdravje, plakat, CMYK, nevladna organizacija, otroška knjiga, računalniške igre, samostojno podjetje, RGB, CGP, uspešnost, zaposleni v podjetju, korporativna identiteta, nakupno vedenje, odločanje potrošnikov, tipografija, oglasi, neodvisni razvijalci, družbene razmere, želen čustveni odziv, zasnova celostne grafične podobe, znamka, komunikacijska sredstva, prenova celostne grafične podobe, celostna grafična pododoba, knjižnica, oglaševanje, vizualna identitea, čustvena inteligenca, kritično mišljenje, digitalni priročnik, razvoj, strategija, slikanica, športni programi