Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Katja Trop

Together there are 53 keywords, that are appearing 56 times.
3 of them (5.66 % of all) appear more than once, together appearing 6 times (10.71 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x33.33%družbena omrežja, oglaševanje, Instagram
1xtrajnostni uporabnik, generacija Y, milenijci, nakupne navade milenijcev, Trajnostno vedenje, Hemptouch., trajnostnost, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate), trajnostna ozaveščenost., vplivnež, trajnostni razvoj, model verodostojnosti, telekomunikacije, zadovoljstvo, internet, televizija, mobilna telefonija, cena, Telemach, vplivneži, vplivnostni marketing., zvestoba, uporabniki, konverzija, MailerLite, nakupno vedenje., tržno komuniciranje, Športna obutev za prosti čas, trajnostna obutev, nakupne navade, fizična trgovina, oblačilna industrija, družbeni mediji, gledanost televizije, Psihološki sprožilci, generacija Z, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja., orožja vplivanja, e-poštni marketing, Robert B. Cialdini, Evitas Shop, d. o. o., e-pošta, prekomerna potrošnja., ozaveščanje o vplivu, alternativa, trajnostni vidik, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, TV Celje