Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Katja Trop

Vseh ključnih besed je 50, ki se skupaj pojavijo 52 krat.
2 ključnih besed (4 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 4 krat (7.69 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x50%družbena omrežja, Instagram
1xtrajnostni uporabnik, generacija Y, milenijci, Trajnostno vedenje, nakupne navade milenijcev, vplivnež, trajnostnost, oglaševanje, trajnostna ozaveščenost., Hemptouch., model verodostojnosti, telekomunikacije, zadovoljstvo, internet, televizija, mobilna telefonija, cena, Telemach, vplivneži, vplivnostni marketing., zvestoba, uporabniki, trajnostni razvoj, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate), nakupne navade, trajnostna obutev, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja., ozaveščanje o vplivu, Športna obutev za prosti čas, nakupno vedenje., generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, alternativa, trajnostni vidik, Evitas Shop, d. o. o., MailerLite, konverzija, Robert B. Cialdini, orožja vplivanja, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, prekomerna potrošnja., e-pošta, e-poštni marketing, Psihološki sprožilci