Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Katja Trop

Vseh ključnih besed je 44, ki se skupaj pojavijo 46 krat.
2 ključnih besed (4.55 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 4 krat (8.7 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x50%Instagram, družbena omrežja
1xmilenijci, nakupne navade milenijcev, trajnostna ozaveščenost., model verodostojnosti, generacija Y, trajnostni uporabnik, vplivnež, Hemptouch., Trajnostno vedenje, vplivneži, vplivnostni marketing., telekomunikacije, internet, televizija, mobilna telefonija, zadovoljstvo, cena, zvestoba, uporabniki, Telemach, oglaševanje, trajnostna obutev, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, prekomerna potrošnja., e-pošta, e-poštni marketing, trajnostni vidik, alternativa, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja., ozaveščanje o vplivu, orožja vplivanja, Robert B. Cialdini, trajnostni razvoj, trajnostnost, Športna obutev za prosti čas, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate), konverzija, Evitas Shop, d. o. o., MailerLite, nakupne navade