Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Katja Trop

Vseh ključnih besed je 53, ki se skupaj pojavijo 56 krat.
3 ključnih besed (5.66 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 6 krat (10.71 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x33.33%družbena omrežja, oglaševanje, Instagram
1xtrajnostni uporabnik, generacija Y, milenijci, nakupne navade milenijcev, Trajnostno vedenje, Hemptouch., trajnostnost, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate), trajnostna ozaveščenost., vplivnež, trajnostni razvoj, model verodostojnosti, telekomunikacije, zadovoljstvo, internet, televizija, mobilna telefonija, cena, Telemach, vplivneži, vplivnostni marketing., zvestoba, uporabniki, konverzija, MailerLite, nakupno vedenje., tržno komuniciranje, Športna obutev za prosti čas, trajnostna obutev, nakupne navade, fizična trgovina, oblačilna industrija, družbeni mediji, gledanost televizije, Psihološki sprožilci, generacija Z, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja., orožja vplivanja, e-poštni marketing, Robert B. Cialdini, Evitas Shop, d. o. o., e-pošta, prekomerna potrošnja., ozaveščanje o vplivu, alternativa, trajnostni vidik, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, TV Celje