Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Aleš Lisac

Together there are 57 keywords, that are appearing 60 times.
3 of them (5.26 % of all) appear more than once, together appearing 6 times (10 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x33.33%podjetništvo, poslovni načrt, družbena omrežja
1xpandemija, koronavirus, spletna trgovina, potrošnik, barva, embalaža, elektronsko trženje, izdelki za hišne ljubljenčke, komunikacija, psi, potovalna torba, spletna tržnica, prednosti spletne tržnice, odločitev., prodajni nagovor oz. sporočilo, baze podatkov, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje., tržno komuniciranje, direktni marketing, spletna prodaja, izobraženi kupec, merjenje angažiranosti, Instagram, Facebook., nakup, prodajni proces, Družbena omrežja, dobiček, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, staranje prebivalstva, pomoč na domu, vplivi na nakup, proces odločanja, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe., Prodajni proces., nakupovanje, tekmovanje, sodelovanje marketinga in prodaje, konflikt, sodobni prodajalec, vedenje kupcev, prodaja, marketing, potrošniško vedenje, nakupne odločitve, komunikacijske storitve, tehnologija, inovativne tehnike prodaje