Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Aleš Lisac

Together there are 66 keywords, that are appearing 71 times.
3 of them (4.55 % of all) appear more than once, together appearing 8 times (11.27 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
4x50%poslovni načrt
2x25%družbena omrežja, podjetništvo
1xelektronsko trženje, spletna tržnica, pandemija, spletna trgovina, koronavirus, prednosti spletne tržnice, psi, prodajni proces, sodobni prodajalec, inovativne tehnike prodaje, izobraženi kupec, izdelki za hišne ljubljenčke, komunikacija, potovalna torba, barva, baze podatkov, tržno komuniciranje, direktni marketing, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, priporočanje., edinstvena prodajna prednost, Facebook., Instagram, potrošnik, konflikt, nakup, odločitev., merjenje angažiranosti, spletna prodaja, embalaža, prodaja, proces odločanja, vedenje kupcev, vplivi na nakup, športna oblačila, kupčeve potrebe., blagovna znamka, inoks, anketa, trajnostni turizem, marketinška strategija, Ferlugova domačija, butični turizem., nerjavno jeklo, bazen, pomoč na domu, staranje prebivalstva, komunikacijske storitve, nakupne odločitve, tehnologija, marketing, sodelovanje marketinga in prodaje, Dole pri Litiji, potrošniško vedenje, nakupovanje, Družbena omrežja, dobiček, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Prodajni proces., Strategija družbenih omrežij, tekmovanje