Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Aleš Lisac

Vseh ključnih besed je 73, ki se skupaj pojavijo 78 krat.
3 ključnih besed (4.11 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 8 krat (10.26 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x50%poslovni načrt
2x25%družbena omrežja, podjetništvo
1xizdelki za hišne ljubljenčke, psi, potovalna torba, prednosti spletne tržnice, elektronsko trženje, spletna tržnica, komunikacija, inovativne tehnike prodaje, tekmovanje, sodelovanje marketinga in prodaje, prodaja, konflikt, sodobni prodajalec, pandemija, prodajni proces, izobraženi kupec, spletna trgovina, tržno komuniciranje, direktni marketing, Facebook., baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, priporočanje., edinstvena prodajna prednost, psihološki sprožilci, Instagram, merjenje angažiranosti, barva, embalaža, marketing, potrošnik, nakup, spletna prodaja, odločitev., koronavirus, komunikacijske storitve, bazen, butični turizem., Ferlugova domačija, nerjavno jeklo, anketa, vedenje kupcev, inoks, trajnostni turizem, marketinška strategija, decentralizacija, trajnostno podjetništvo, blockchain, preglednost, sledljivost, Dole pri Litiji, inovacije v podjetništvu., proces odločanja, vplivi na nakup, Prodajni proces., Strategija družbenih omrežij, B2B prodaja, nakupovanje, potrošniško vedenje, veriženje blokov, nakupne odločitve, B2B poslovno okolje, Družbena omrežja, blagovna znamka, športna oblačila, kupčeve potrebe., pomoč na domu, dobiček, staranje prebivalstva, tehnologija