Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Aleš Lisac

Vseh ključnih besed je 66, ki se skupaj pojavijo 71 krat.
3 ključnih besed (4.55 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 8 krat (11.27 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x50%poslovni načrt
2x25%družbena omrežja, podjetništvo
1xelektronsko trženje, spletna tržnica, pandemija, spletna trgovina, koronavirus, prednosti spletne tržnice, psi, prodajni proces, sodobni prodajalec, inovativne tehnike prodaje, izobraženi kupec, izdelki za hišne ljubljenčke, komunikacija, potovalna torba, barva, baze podatkov, tržno komuniciranje, direktni marketing, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, priporočanje., edinstvena prodajna prednost, Facebook., Instagram, potrošnik, konflikt, nakup, odločitev., merjenje angažiranosti, spletna prodaja, embalaža, prodaja, proces odločanja, vedenje kupcev, vplivi na nakup, športna oblačila, kupčeve potrebe., blagovna znamka, inoks, anketa, trajnostni turizem, marketinška strategija, Ferlugova domačija, butični turizem., nerjavno jeklo, bazen, pomoč na domu, staranje prebivalstva, komunikacijske storitve, nakupne odločitve, tehnologija, marketing, sodelovanje marketinga in prodaje, Dole pri Litiji, potrošniško vedenje, nakupovanje, Družbena omrežja, dobiček, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Prodajni proces., Strategija družbenih omrežij, tekmovanje