Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Aleš Lisac

Vseh ključnih besed je 57, ki se skupaj pojavijo 60 krat.
3 ključnih besed (5.26 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 6 krat (10 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x33.33%podjetništvo, poslovni načrt, družbena omrežja
1xpandemija, koronavirus, spletna trgovina, potrošnik, barva, embalaža, elektronsko trženje, izdelki za hišne ljubljenčke, komunikacija, psi, potovalna torba, spletna tržnica, prednosti spletne tržnice, odločitev., prodajni nagovor oz. sporočilo, baze podatkov, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje., tržno komuniciranje, direktni marketing, spletna prodaja, izobraženi kupec, merjenje angažiranosti, Instagram, Facebook., nakup, prodajni proces, Družbena omrežja, dobiček, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, staranje prebivalstva, pomoč na domu, vplivi na nakup, proces odločanja, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe., Prodajni proces., nakupovanje, tekmovanje, sodelovanje marketinga in prodaje, konflikt, sodobni prodajalec, vedenje kupcev, prodaja, marketing, potrošniško vedenje, nakupne odločitve, komunikacijske storitve, tehnologija, inovativne tehnike prodaje