Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (5)

  1. Andrej Reljič: Analiza podobe podjetja Medigo d.o.o. in primerjava sprožilcev za nakup medicinskih pripomočkov med slovenskimi in italijanskimi potrošniki
  2. Gregor Mlinar: Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
  3. Maša Mikulin: Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu
  4. Katja Oblak: Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
  5. Barbara Pestotnik: Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju

Diplomska dela (31)

  1. Karel Žgajnar: Uporaba zelene in modre barve pri spletni prodaji elektricnih vozil
  2. Peter Golob: Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke Mavi
  3. Maja Boncelj Teraž: Motivi za inoviranje in problematika na poti do podjetniških inovacij
  4. Tomaž Zemljič: Trženjski načrt prodaje knjige Temelji slovenstva in knjige Stati inu obstati
  5. Maks Bandelli: Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
  6. Mark Aleksander Kolman: Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
  7. Mark Aleksander Kolman: Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
  8. Janja Ćosić: Upravljanje s tržno znamko in identifikacija potrošnika s tržno znamko na primeru avtomobilskih znamk
  9. Klemen Mohorič: Načrtovanje rasti in pospeševanje prodaje s pomočjo povečanja skladiščnih kapacitet, promocije in izobraževanja : primer podjetje P&I Zalog, d. o. o.
  10. Maja Dudanova: Namenska hrana gornike – dobra poslovna priložnost
  11. Eva Natlačen: Pospeševalnik za ženska podjetja kot rešitev izziva manjše vključenosti žensk v podjetništvu
  12. Jure Senjak: Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke Peppermilk
  13. Nataša Mehle: Primerjalna analiza slovenskih start upov
  14. Urh Markelj: Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamke
  15. Lea Biček: Trženje z vplivneži
  16. Eva Miklič: Poslovni načrt podjetja Rajža, d. o. o., za organizacijo kolesarskih izletov in izobraževanj
  17. Jure Đuranović: Marketinški načrt za povečanje tržnega deleža na segmentu lahkih mostnih dvigal za podjetje Indenna dvigala d. o. o.
  18. Katja Krabonja: Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
  19. Dejan Vidović: Uporaba modela za oceno rasti podjetja Cineplexx d. o. o.
  20. Klemen Smrekar: Sponzorstvo v športu
  21. Tamara Žarn: Positioning in foreign markets with a new international brand
  22. Nika Koncilja: Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
  23. Luka Novak: Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
  24. Petra Kodrič: Problematika uspešnega prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo
  25. Aida Hasanbegović: Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
  26. Manca Manja Rizvić: Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
  27. Rok Zajc: IDENTITETA IN IMIDŽ BLAGOVNE ZNAMKE COLLEGIUM
  28. Nejc Jaklič: Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
  29. Veronika Veber: Stres kot motivator in demotivator na delovnem mestu
  30. Tara Novak: Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnika
  31. Martina Halilagić: Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu