Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (6)

  1. Tilen Žitnik: Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse
  2. Andrej Reljič: Analiza podobe podjetja Medigo d.o.o. in primerjava sprožilcev za nakup medicinskih pripomočkov med slovenskimi in italijanskimi potrošniki
  3. Gregor Mlinar: Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
  4. Maša Mikulin: Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu
  5. Katja Oblak: Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
  6. Barbara Pestotnik: Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju

Diplomska dela (40)

  1. Tadeja Luznar: Vpliv družinske dinamike na implementacijo strategij inovativnosti v družinskem podjetju
  2. Goran Kovačević: Vpliv inovativnosti na poslovanje slovenskih podjetij
  3. Ema Bon: Vpliv barve na percepcijo kakovosti izdelkov v kozmetični industriji
  4. Ardita Mazrekaj: Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
  5. Gaja Pazlar: Uvedba nove znamke Blossom na trg
  6. Gal Cimperman: Uvajanje nove znamke na trg
  7. Nataša Lorgar: Vpliv blagovne znamke proizvajalca oziroma trgovske znamke na percepcijo kakovosti na primeru fasadnih lepil
  8. Miha Vidic: Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.
  9. Tjaša Božičnik: Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetja
  10. Karel Žgajnar: Uporaba zelene in modre barve pri spletni prodaji elektricnih vozil
  11. Peter Golob: Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke Mavi
  12. Maja Boncelj Teraž: Motivi za inoviranje in problematika na poti do podjetniških inovacij
  13. Tomaž Zemljič: Trženjski načrt prodaje knjige Temelji slovenstva in knjige Stati inu obstati
  14. Maks Bandelli: Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
  15. Mark Aleksander Kolman: Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
  16. Mark Aleksander Kolman: Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
  17. Janja Ćosić: Upravljanje s tržno znamko in identifikacija potrošnika s tržno znamko na primeru avtomobilskih znamk
  18. Klemen Mohorič: Načrtovanje rasti in pospeševanje prodaje s pomočjo povečanja skladiščnih kapacitet, promocije in izobraževanja : primer podjetje P&I Zalog, d. o. o.
  19. Maja Dudanova: Namenska hrana gornike – dobra poslovna priložnost
  20. Eva Natlačen: Pospeševalnik za ženska podjetja kot rešitev izziva manjše vključenosti žensk v podjetništvu
  21. Jure Senjak: Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke Peppermilk
  22. Nataša Mehle: Primerjalna analiza slovenskih start upov
  23. Urh Markelj: Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamke
  24. Lea Biček: Trženje z vplivneži
  25. Eva Miklič: Poslovni načrt podjetja Rajža, d. o. o., za organizacijo kolesarskih izletov in izobraževanj
  26. Jure Đuranović: Marketinški načrt za povečanje tržnega deleža na segmentu lahkih mostnih dvigal za podjetje Indenna dvigala d. o. o.
  27. Katja Krabonja: Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
  28. Dejan Vidović: Uporaba modela za oceno rasti podjetja Cineplexx d. o. o.
  29. Klemen Smrekar: Sponzorstvo v športu
  30. Tamara Žarn: Positioning in foreign markets with a new international brand
  31. Nika Koncilja: Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
  32. Luka Novak: Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
  33. Petra Kodrič: Problematika uspešnega prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo
  34. Aida Hasanbegović: Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
  35. Manca Manja Rizvić: Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
  36. Rok Zajc: IDENTITETA IN IMIDŽ BLAGOVNE ZNAMKE COLLEGIUM
  37. Nejc Jaklič: Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
  38. Veronika Veber: Stres kot motivator in demotivator na delovnem mestu
  39. Tara Novak: Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnika
  40. Martina Halilagić: Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu