Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 117
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba komunikacijskega navodila v klicnem centru X
Nataša Pezdir, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno komuniciranje, telefonsko komuniciranje, asertivno komuniciranje, klicni centri, stranke, diplomsko delo
Objavljeno: 27.02.2017; Ogledov: 2874; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

2.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Opis: Na trgu je vedno več podjetij, ki svoje izdelke tržijo prek zastopnikov po sistemu mrežnega marketinga. Za tak način dela običajno ne potrebujejo predznanja oziroma posebne izobrazbe, lastniki podjetij ne postavljajo pogojev, saj je njihov cilj pridobiti čim več oseb, ki bodo svoje izkušnje z nekim izdelkom predstavile svojim prijateljem, znancem in drugim. S takim načinom prodaje se informacije o izdelku zelo hitro širijo. Zastopnikov cilj je poleg prodaje tudi pridobivanje novih zastopnikov, saj je tako nagrajen z višjo provizijo. S tem lastnik podjetja doseže cilj prepoznavnosti in prodaje, zastopnik pa je za to finančno nagrajen. Z mrežnim marketingom se je v današnjih časih srečal že skoraj vsak, zaradi načina poslovanja in preteklih prevar pa so ljudje do tega sistema zelo nezaupljivi. Zaradi nezaupanja so potencialne stranke večinoma težko dostopne. Tudi iskanje novih zastopnikov ni vedno preprosto. Zaradi nezaupljivosti ljudi trkanje na vrata ne prinese večjega uspeha, prijateljev in znancev, ki še ne vedo za izdelek, ki ga predstavljamo, pa tudi zmanjka. Prek spleta pa je marsikdo lažje dosegljiv kot osebno. Glede na popularnost družbenih omrežij, predvsem Facebooka, sem v diplomskem delu preverila, kakšne so možnosti za uspeh z oglaševanjem na tem družbenem omrežju. V diplomskem delu predstavljam mrežni marketing in ga primerjam s podobnimi načini prodaje. Raziskala sem, kakšen način dela bi bil za zastopnike lažji in ali oglaševanje prek Facebooka prinaša želene rezultate. Za raziskavo v diplomskem delu sem si postavila naslednjo hipotezo: Facebook je orodje, ki udeležencem v mrežnem marketingu pomaga pri enostavnejšem iskanju kupcev in zastopnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, oglaševanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 2201; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Opis: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 2430; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (419,55 KB)

4.
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Tjaša Nahtigal, 2016

Opis: Čas tržne ekonomije predstavlja vsem podjetjem, ki prodajajo svoje izdelke in storitve velik izziv. Vse večja konkurenca zahteva poleg zanimivih, kakovostnih, strokovnih in čim bolj ugodnih ponudb tudi spretnost prodaje in predstavitve izdelkov potencialnim kupcem. Prodaja je danes izjemno zapleten proces, delo s kupci je vse bolj odgovorno in zapleteno, od prodajalca pa zahteva spretnost, zbranost, prijaznost, prilagajanje potrebam in željam kupcev. Zadovoljiti želje in potrebe kupcev je uspeh podjetja, zato je potrebno nameniti vse več časa in denarja za tržno komuniciranje. Pomembno je, da so prodajalci usposobljeni na vseh področjih dela, ki ga opravljajo, še posebno pa na področju komunikacije. Uspešnost prodaje je odvisna od mnogih dejavnikov, ki jih bom predstavila v diplomski nalogi. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. Prvi je teoretičen, tu podrobneje opisujem teoretična spoznanja o tržnem komuniciranju, prodajnem razgovoru, osebnosti prodajalca in osebnosti kupca. V drugem delu diplomske naloge sem analizirala uspešnost prodajnih razgovorov v Avtohiši Vič d. o. o.. Intervjuvala sem štiri prodajalce in jih tudi dnevno spremljala pri poteku prodaje od sprejema stranke do predaje vozila. Na koncu sem podala predloge za izboljšave, ki bi lahko koristile podjetju za še boljšo izvedbo prodajnega razgovora in še večjo uspešnost prodajalcev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržno komuniciranje, prodajni razgovor, kupec, prodajalec, komuniciranje, osebna prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 2101; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

5.
6.
Vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N
Matic Lisac, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 4391; Prenosov: 98
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

7.
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Tjaša Nahtigal, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržno komuniciranje, prodajni razgovor, kupec, prodajalec, komuniciranje, osebna prodaja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 2938; Prenosov: 96
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

8.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, oglaševanje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 2157; Prenosov: 101
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

9.
Vpliv poslovnega komuniciranja na uspešnost bančnega poslovanja
Andrejka Šturm, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, banke, denarno poslovanje, interno komuniciranje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1765; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

10.
Interno komuniciranje v zdravstvu primer zdravstvenega doma
Tina Zager, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: interno komuniciranje, motivacija, vodenje, medsebojni odnosi
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1916; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh