Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Opis: Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca
Objavljeno: 02.09.2017; Ogledov: 1068; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje storitev, mala podjetja, oglaševanje, strategije, konkurenca, raziskave
Objavljeno: 19.09.2017; Ogledov: 991; Prenosov: 59
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

3.
4.
5.
6.
Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
Aida Hasanbegović, 2018

Opis: Smisel blagovne znamke ni samo ustvarjanje dobička v tem trenutku, temveč tudi zagotavljanje prihodnjih donosov. Zasnovana blagovna znamka mora biti praviloma povezana z zasnovo podjetja, poslanstvom, vizijo, zgodbo in filozofijo poslovanja ter načinom razmišljanja, torej s tistim, kar želimo doseči, pa tudi s tistim, kar smo sposobni in zmožni doseči. V modni industriji je blagovna znamka ključnega pomena, saj daje vrednost in prepoznavnost izdelku oziroma storitvi, ko vstopi na trg, ter s tem opozarja konkurente in potrošnike na svojo prisotnost in dejavnost. Ker se modna industrija razvija zelo hitro in predstavlja eno od ključnih gospodarskih panog, je za obstanek na trgu ključnega pomena pravilno trženje modne blagovne znamke. Slovenski trg zasipavajo konkurenčni ponudniki moških oblačil in izdelkov, za katere vsak proizvajalec trdi, da so najboljši. Na trgu so na voljo oblačila nizkega in visokega cenovnega razreda, kar potrošnike zmede, saj se večkrat znajdejo v situaciji, ko ne vedo, za katero znamko se odločiti. Na tem mestu glavno vlogo odigra trženje. Vse je odvisno od tega, kako je izdelek predstavljen in ponujen stranki, da se bo odločila za nakup. V diplomskem delu pod drobnogled vzamemo slovensko modno blagovno znamko Sens. S pomočjo raziskave in notranjih podatkov podjetja ugotovimo, katera je najuspešnejša oblika trženja slovenske blagovne znamke Sens.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, trženjski splet, pozicioniranje, snovanje in graditev, cena, konkurenca.
Objavljeno: 05.04.2018; Ogledov: 706; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

7.
Obvladovanje stroškov v podjetju Stillmark, d. o. o.
Anastasia Krylova, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stroški, obvladovanje stroškov, kozmetična industrija, konkurenca, benchmark, optimizacija
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 900; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

8.
Analiza poslovanja rasti BKD bank AG
Marko Domitrica, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: banke, analiza poslovanja, financiranje, potrošnik, konkurenca
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 382; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (756,38 KB)

9.
Poslovni načrt rasti podjetja Wap Alto d.o.o.
Aleš Štepec, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družinsko podjetje, čistilni aparati, servis, zastopanje, prodaja, konkurenca, rast podjetja, storitve, poslovni načrt, diplomske naloge
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 525; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (977,66 KB)

10.
Načrtovanje rasti podjetja Vzajemna, d.v.z.
Nataša Ramovž, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zavarovanje, trženje zavarovanj, načrtovanje prodaje, prodajna mreža, konkurenca
Objavljeno: 03.07.2018; Ogledov: 499; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (912,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh