Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prodor podjetja Proloco Medico na makedonski trg
Zlatko Livrin, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: razvoj podjetja, poslovanje, analiza trga, marketinška strategija, prodaja, makedonski trg
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 507; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (985,08 KB)

2.
Analiza strategije vstopa Mercatorja na trg Makedonije
Živa Dakič, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodni trg, trgovina na drobno, trgovina na debelo, Makedonija, Mercator, marketinška strategija, SWOT analiza
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 411; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (776,98 KB)

3.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018

Opis: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Objavljeno: 21.09.2018; Ogledov: 512; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh