Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV PRODAJNO-MARKETINŠKIH TEHNIK NA USPEŠNOST POSLOVANJA MEDNARODNE BLAGOVNE ZNAMKE SMARTNINJA
Irena Žagar, 2024, ni določena

Opis: Magistrska naloga raziskuje vpliv marketinško-prodajnih tehnik na uspešnost mednarodne blagovne znamke SmartNinja. Uspešno prodajanje produkta zahteva premišljeno načrtovanje in nenehno prilagajanje marketinških strategij. To še toliko bolj velja za podjetja, ki poslujejo na mednarodnem trgu, kot je primer SmartNinja, ki se ukvarja z izobraževanjem programiranja. Magistrska naloga se poglobi v vpliv različnih marketinško-prodajnih tehnik na uspešnost poslovanja tovrstnih podjetij. Raziskava analizira, kako marketinške tehnike vplivajo na trženje blagovne znamke SmartNinja. Magistrska naloga išče razlike v marketinških pristopih za domače in mednarodne trge ter preučuje pomen meritev uspešnosti posamezne tehnike pri izbiri najučinkovitejše strategije za specifičen trg. S pomočjo orodij, kot je Google Analitika, in interne analize podjetja SmartNinja delo raziskuje učinkovitost uporabljanih tehnik in na podlagi rezultatov predlaga izboljšave za optimizacijo marketinško-prodajnega delovanja SmartNinje. Magistrska naloga na primeru podjetja SmartNinja razkriva ključne dejavnike za uspešno internacionalizacijo podjetja. Identificira ustrezne marketinško-prodajne tehnike in načine merjenja njihove uspešnosti. Še posebej pomembno je razumevanje razlik med domačimi in mednarodnimi trgi. Kulturne razlike, jezikovne bariere in specifične značilnosti posameznega trga zahtevajo prilagoditev marketinškega pristopa. Poleg tega učinkovitost posamezne tehnike ni univerzalna, saj je močno odvisna od specifičnosti trga kot tudi drugih dejavnikov, kot so strategija podjetje, marketinški načrt podjetja, prodajno-marketinške tehnike, ki jih podjetje uporablja za trženje itd. Rezultati blagovni znamki SmartNinja omogočajo optimalno pripravo marketinškega načrta in optimizacijo marketinških strategij, kar posledično vodi v povečanje dobička, prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke na mednarodnem trgu. Raziskava prispeva k boljšemu razumevanju vloge marketinga pri uspešnem poslovanju na mednarodnih trgih. Podjetjem ponuja praktične napotke za optimizacijo marketinško-prodajnih tehnik in jim pomaga doseči želen uspeh na globalni ravni.
Ključne besede: SmartNinja, blagovna znamka, marketinško-prodajne tehnike, marketing, marketinška strategija, maketinške tehnike
Objavljeno v ReVIS: 18.09.2024; Ogledov: 699; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (2,74 MB)

2.
Marketinška strategija za izbrano podjetje
Luka Vitanc, 2022, diplomsko delo

Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik uspeha vsakega podjetja. V diplomskem delu najprej teoretično predstavimo marketinško strategijo in njene sestavine. Vse od načrtovanja, raziskav in analiz, ciljev, vrst strategij, strategij in digitalizacij. Potem predstavimo marketinški splet 4P. Diplomsko delo zaključimo s precej obsežno raziskavo – anketo, s katero prepoznamo položaj podjetja in njegove blagovne znamke na trgu. Rezultate podrobno analiziramo in prepoznamo, kaj je za uspeh v segmentu natikačev pomembno. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili v naprej določene hipoteze in dosego ciljev diplomskega dela.
Ključne besede: marketinška strategija, marketinški miks, čevljarstvo, Čevljarstvo Jazbec Pavel, raziskava trga.
Objavljeno v ReVIS: 01.10.2022; Ogledov: 1294; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (909,81 KB)

3.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Ključne besede: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Objavljeno v ReVIS: 21.09.2018; Ogledov: 3445; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

4.
Prodor podjetja Proloco Medico na makedonski trg : diplomsko delo
Zlatko Livrin, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: razvoj podjetja, poslovanje, analiza trga, marketinška strategija, prodaja, makedonski trg
Objavljeno v ReVIS: 10.05.2018; Ogledov: 3583; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (985,08 KB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh