Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEŠKI MARKETINŠKI NAČRT ZA USPEŠNO UVEDBO AVTOMATOV ZA PICO NA TRG
Jaka Dakskobler, 2024, ni določena

Opis: Dandanes živimo v obdobju globalizacije ter obdobju nenehnega razvoja inovativnih idej in izdelkov. Za uspešno delovanje podjetja je pomembno skrbno načrtovanje vseh aktivnosti. Med te aktivnosti pa uvrščamo tudi strateški marketing in z njim povezan strateški marketinški načrt. Strateški marketing so vse aktivnosti podjetja tržne narave, ki pomembno vplivajo na uresničevanje ciljev podjetja, njegovega poslanstva, vizije in strateških marketinških ciljev. Strateški marketing zajema kup številnih nalog, pri čemer je ena izmed pomembnejših tudi izdelava strateškega marketinškega načrta. V diplomskem delu smo izdelali strateški marketinški načrt za uvedbo avtomata za pico na slovenski trg. Za oblikovanje strateškega marketinška načrta je pomembno predvsem učinkovito ciljanje in segmentacija ciljnih skupin ter analiza konkurence in njihovih marketinških strategij, ki pokaže prostor za uvedbo novih avtomatov za pico na trgu. Za doseg naše ciljne publike pa je najboljši način vključevanje digitalnih kanalov, kot so družbena omrežja.
Ključne besede: Ključne besede: marketing, strateški marketing, strateški marketinški načrt, avtomat za pico.
Objavljeno v ReVIS: 10.07.2024; Ogledov: 435; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (952,67 KB)

2.
"Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrt
Roman Jeriha, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen marketinški načrt zdrave hitre prehrane, ki predstavlja rešitev za problem nezdravega prehranjevanja. Uvodni del vsebuje predstavitev problema prehranjevalnih navad slovenske delovne populacije. Neurejen čas prehranjevanja, preveliko zaužite nezdrave in premalo zdrave hrane so redni prehranski problem. Navedene so metode dela in postavljene hipoteze, ki so uporabljene pri raziskovanju. Kupci bi si želeli zaužiti zdravo hrano, vendar je to zelo povezano z zavedanjem, poznavanjem, s ceno in tudi s časom, ki ga imajo na razpolago za obed. Izdelki, ki vsebujejo naravne sestavine in so pripravljeni brez škodljivih dodatkov, so v višjem cenovnem razredu. Zelo pogosto se lahko cena razlikuje do 30 % za enako vrsto izdelka. Marketinški načrt predstavi eno od rešitev, ki omogoča izboljšanje prehranjevalnih navad in, marketinško strategijo, ki se bo uporabila za produkt, ki je tržna priložnost.
Ključne besede: marketinški načrt, marketinški splet, zdrava hitra prehrana, prehranjevanje na delovnem mestu, jedi na žlico, razvoj hitre prehrane
Objavljeno v ReVIS: 18.08.2022; Ogledov: 1036; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

3.
Marketinški načrt za povečanje tržnega deleža na segmentu lahkih mostnih dvigal za podjetje Indenna dvigala d. o. o.
Jure Đuranović, 2019, diplomsko delo

Opis: Lahko mostno dvigalo je med slovenskimi proizvodnimi podjetji manj poznana rešitev za manipuliranje bremen. Podjetja se vse bolj osredotočajo na ergonomičnost delovnih mest v delavnici in na optimiziranje delovnega procesa. Počasi se zavedajo, da ročno manipuliranje bremen, tudi takšnih do 100 kilogramov, lahko predstavlja nevarnost, prav tako je zamudno in dostikrat zahteva dodatni par rok. Vsebino diplomskega dela sem razdelil na tri dele. V prvem delu sem predstavil podjetje Indenna dvigala d. o. o. in industrijska dvigala. Izpostavil sem manj znano dvižno rešitev, lahko mostno dvigalo. V drugem delu sem izdelal marketinški načrt za večanje tržnega deleža lahkih mostnih dvigal, v tretjem delu pa sem predstavil rezultate ankete, ki so jo izpolnile naše stranke, ki v svoji delavnici še nimajo lahkega mostnega dvigala. Anketa je vsebovala vprašanja o lahkih mostnih dvigalih, njihovem poznavanju, prednostih in dosedanjih dvižnih rešitvah, ki jih uporabljajo v svojih delavnicah.
Ključne besede: lahko mostno dvigalo, dvižni pripomoček, marketinški načrt, proizvodna podjetja v Sloveniji, Indenna dvigala
Objavljeno v ReVIS: 03.12.2019; Ogledov: 2626; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

4.
Marketinški načrt vstopa skupine Lotrič Metrology na avstrijski trg : diplomsko delo
Maja Lotrič, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: marketinški načrt, meroslovje, tuji trgi, tržna raziskava, strategije
Objavljeno v ReVIS: 07.04.2018; Ogledov: 2809; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (740,58 KB)

5.
Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
Patricia Gleščič, 2017, diplomsko delo

Opis: Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno. V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu. Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta.
Ključne besede: spletna prodaja, marketinški načrt, slovenski spletni trg, tržna raziskava
Objavljeno v ReVIS: 23.12.2017; Ogledov: 4449; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh