Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Pomen medijskega opismenjevanja v času medijskega spektakla in potrošništva
Darja Kleva Gačnik, 2016

Opis: Živimo v svetu, kjer nas vsak dan preko različnih medijev (knjig, televizije, interneta, časopisov, revij, radia) doseže veliko število informacij. Njihovo število iz leta v leto narašča, zato je danes bolj kot kdajkoli prej potrebno (spre)govoriti o medijih in njihovem vplivu na družbo in na različne vidike posameznikovega življenja. Jasno je, da igrajo mediji pomembno vlogo v naših življenjih, tega se medijske organizacije zavedajo in nadaljujejo s procesom zagotavljanja vedno več informacij. Problemi z informacijami in mediji so vedno obstajali. Sprva je bil največji problem, kako priti do informacij in omogočiti ljudem dostop do njih. S porastom množičnih medijev v prejšnjem stoletju smo prestopili iz ene skrajnosti v drugo. Danes se moramo zaščititi pred preveliko količino informacij, medijskim spektaklom in potrošništvom. Namen magistrske naloge ni kritizirati medije, temveč pojasniti, zakaj je medijsko opismenjevanje nujno in pomembno. Če želimo medijsko vzgojo približati kar najširšemu krogu ljudi, jo moramo ponuditi v čim večjem spektru programov, ki bi jim bil skupen osnovni cilj - medijsko pismen in kritičen posameznik, ki je sposoben dostopa, analize in ustvarjanja medijskih vsebin oziroma sporočil. Kajti aktivno državljanstvo ne pomeni, da se ne udeležujemo volitev in javnih odločanj, da se odtujujemo od problemov družbe ter si zatiskamo oči pred tem, da nastaja vse večji razkorak med tistimi, ki imajo, in tistimi, ki nimajo, med tistimi, ki vedo in znajo, ter tistimi, ki ne vedo, ne znajo, ampak pomeni, da je potrebno iskati rešitve Potrebno je poiskati rešitev. Cilj magistrske naloge je vzbuditi zanimanje in spodbuditi odgovorne institucije za razvoj medijskega opismenjevanja na vseh nivojih družbe in podati predlog za vpeljavo dopolnitve učnega načrta v že obstoječe oblike izobraževanja. Ponudili bomo nekaj tem in predlogov v razmislek, tudi za nadaljevanje raziskovanja na tem področju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: množični mediji, potrošništvo, oglaševanje, medijsko izobraževanje, medijska politika, globalizacija, Evropska unija, magistrske naloge
Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 1289; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (974,02 KB)

4.
Zaseg in pregled elektronskih medijev z vidika varstva človekovih pravic
Samo Vrtin, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mediji, človekove pravice, varstvo
Objavljeno: 12.09.2017; Ogledov: 1014; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

5.
Etika v športu in komercialnost v Sloveniji
Peter Verčko, 2005

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: etika, šport(nik), sponzorji, fair play, uspešnost, mediji, denar, pravila, značaj, poštenost, vest, vzgoja
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 988; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (577,41 KB)

6.
7.
Medijska podoba meddržavnega konflikta v izbranem tisku
Irena Kranjc, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Politika, politika, mediji, javno komuniciranje, Slovenija, disertacije
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 875; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

8.
Pravica javnih osebnosti do zasebnosti
Barbara Bungić, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: človekove pravice, zasebnost, javne osebnosti, svoboda izražanja, mediji, otroci, družbena omrežja
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 1109; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

9.
Komuniciranje z javnostmi v državni upravi s poudarkom na policiji
Monika Golob, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mediji, državna uprava, policija, Evropska komisija, javnost
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 873; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (897,99 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh