1. |
2. Sodobni mediji v oglaševanjuMarko Ščurek, 2016 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: oglaševanje, mediji, digitalno oglaševanje, spletno oglaševanje, mobilno oglaševanje, interaktivno televizijsko oglaševanje, družbena omrežja, javni prevoz, filmi, video igre, diplomsko delo Objavljeno: 27.02.2017; Ogledov: 4628; Prenosov: 242
Celotno besedilo (568,86 KB) |
3. Pomen medijskega opismenjevanja v času medijskega spektakla in potrošništvaDarja Kleva Gačnik, 2016 Opis: Živimo v svetu, kjer nas vsak dan preko različnih medijev (knjig, televizije, interneta, časopisov, revij, radia) doseže veliko število informacij. Njihovo število iz leta v leto narašča, zato je danes bolj kot kdajkoli prej potrebno (spre)govoriti o medijih in njihovem vplivu na družbo in na različne vidike posameznikovega življenja. Jasno je, da igrajo mediji pomembno vlogo v naših življenjih, tega se medijske organizacije zavedajo in nadaljujejo s procesom zagotavljanja vedno več informacij. Problemi z informacijami in mediji so vedno obstajali. Sprva je bil največji problem, kako priti do informacij in omogočiti ljudem dostop do njih. S porastom množičnih medijev v prejšnjem stoletju smo prestopili iz ene skrajnosti v drugo. Danes se moramo zaščititi pred preveliko količino informacij, medijskim spektaklom in potrošništvom. Namen magistrske naloge ni kritizirati medije, temveč pojasniti, zakaj je medijsko opismenjevanje nujno in pomembno. Če želimo medijsko vzgojo približati kar najširšemu krogu ljudi, jo moramo ponuditi v čim večjem spektru programov, ki bi jim bil skupen osnovni cilj - medijsko pismen in kritičen posameznik, ki je sposoben dostopa, analize in ustvarjanja medijskih vsebin oziroma sporočil. Kajti aktivno državljanstvo ne pomeni, da se ne udeležujemo volitev in javnih odločanj, da se odtujujemo od problemov družbe ter si zatiskamo oči pred tem, da nastaja vse večji razkorak med tistimi, ki imajo, in tistimi, ki nimajo, med tistimi, ki vedo in znajo, ter tistimi, ki ne vedo, ne znajo, ampak pomeni, da je potrebno iskati rešitve Potrebno je poiskati rešitev. Cilj magistrske naloge je vzbuditi zanimanje in spodbuditi odgovorne institucije za razvoj medijskega opismenjevanja na vseh nivojih družbe in podati predlog za vpeljavo dopolnitve učnega načrta v že obstoječe oblike izobraževanja. Ponudili bomo nekaj tem in predlogov v razmislek, tudi za nadaljevanje raziskovanja na tem področju. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: množični mediji, potrošništvo, oglaševanje, medijsko izobraževanje, medijska politika, globalizacija, Evropska unija, magistrske naloge Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 3371; Prenosov: 154
Celotno besedilo (974,02 KB) |
4. |
5. Etika v športu in komercialnost v SlovenijiPeter Verčko, 2005 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: etika, šport(nik), sponzorji, fair play, uspešnost, mediji, denar, pravila, značaj, poštenost, vest, vzgoja Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 2673; Prenosov: 140
Celotno besedilo (577,41 KB) |
6. Deviantnost izpostavljanja otrok v tiskanih medijihAnton Toni Klančnik, 2011 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: otroci, zasebnost, osebni podatki, svoboda izražanja, tiskani mediji, človekove pravice, deviantnost, etični kodeksi novinarstva, mednarodno pravo, evropsko pravo, domače pravo, kazniva dejanja, kvalitativne metode, kvantitativne metode, Republika Slovenija Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 2866; Prenosov: 137
Celotno besedilo (1,77 MB) |
7. |
8. |
9. |
10. |