Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV SISTEMA NAGRAJEVANJA NA MOTIVIRANOST ZAPOSLENIH
Matej Mate, 2017

Opis: V diplomskem delu preučujem sistem nagrajevanja in motivacijo zaposlenih v podjetjih in njuno opredelitev s pomočjo znanstvene in strokovne literature. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu analiziram znanstveno in strokovno literaturo ter članke in spletne strani. V empiričnem delu pa opravim raziskavo o povezavi med sistemom nagrajevanja in motivacijo ter delovno uspešnostjo. Preučujem različne sisteme nagrajevanja v slovenskih podjetjih in ugotavljam, katere sestavine različnih sistemov nagrajevanja motivirajo anketirane. Preverjam tudi ali si anketirani želijo sistem nagrajevanja, kjer je razlika med fiksnim in variabilnim delom plače, ali je stalnost in varnost zaposlitve pomemben motiv za delo, kakšen vpliv imajo nefinančne nagrade in variabilni del plače. Diplomsko delo vključuje tudi preučevanje sistema nagrajevanja po delovni uspešnosti v slovenskih podjetjih. Podatke sem pridobil z anketo, izvedeno med zaposlenimi v različnih podjetjih, ki delujejo v Sloveniji
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nagrajevanje, motivacija, zaposleni, zadovoljstvo, podjetje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 977; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

2.
Sistem nagrajevanja javnih uslužbencev kot element sodobnega menedžmenta
Karmen Lukše, 2016

Opis: Javni sektor je vse bolj pod pritiskom pričakovanj in zahtev po modernizaciji, inovativnosti, povečanju kakovosti, učinkovitosti, uspešnosti ter večji prilagodljivosti okolju, s čimer bi se približal zahtevam, potrebam in pričakovanjem prebivalstva oziroma uporabnikov. Glede na to, da gre v javnem sektorju predvsem za storitveno dejavnost, so najpomembnejši člen sistema zaposleni. Da pa bi ljudje svoje delo dobro in učinkovito opravljali ter z veseljem prihajali v službo, morajo biti motivirani.Če dosegajo oziroma presegajo postavljene cilje, jih je treba primerno nagraditi. Da bo sistem nagrajevanja deloval tudi motivacijsko, je treba poznati potrebe zaposlenih. Nagraditi jih je treba z nagradami, ki so za njih privlačne. Sistem nagrajevanja mora biti zastavljen tako, da zaposlenim nudi zadovoljstvo ter občutek pripadnosti in pomembnosti, organizaciji pa dolgoročen obstoj in razvoj. Višina in vrsta nagrade mora biti odvisna od dela zaposlenih, zaposleni pa morajo jasno videti povezavo med prejeto nagrado in rezultati dela. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili sistem nagrajevanja v javnem sektorju kot del kadrovskega menedžmenta. Obstoječa zakonodaja predvideva, da bo javni uslužbenec denarno nagrajen ali pa bo napredoval le v primeru, če bo ugotovljeno, da je svoje delo opravil nadpovprečno uspešno.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni uslužbenci, javni sektor, plačni sistem, motivacija, nagrajevanje, napredovanje, delovna uspešnost, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 1553; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

3.
Vpliv sistema nagrajevanja na motiviranost zaposlenih
Matej Mate, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nagrajevanje, motivacija, zaposleni, zadovoljstvo, podjetje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 854; Prenosov: 45
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

4.
5.
Napredovanje javnih uslužbencev
Tjaša Skočaj, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni uslužbenec, napredovanje, zakonodaja, ocenjevanje delovne uspešnosti, motivacija, nagrajevanje, varčevalni ukrepi
Objavljeno: 19.12.2017; Ogledov: 800; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

6.
Nagrajevanje in motivacija zaposlenih v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji
Mirela Jerebica, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, raziskave
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 591; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (547,28 KB)

7.
8.
Ciljno vodenje in letni razgovori v organizaciji X
Silvija Čarman, 2018

Opis: V diplomskem delu raziskujemo ciljno vodenje in letne razgovore. Proučujemo pomen postavljanja ciljev in način izvedbe letnih razgovorov. Glavni nosilci ciljnega vodenja so vsi zaposleni v organizaciji, saj igrajo pomembno in odločilno vlogo pri doseganju pričakovanih, želenih rezultatov. V osrednjem delu diplomskega dela se osredotočimo na namen in cilj ciljnega vodenja in letnih razgovorov, izpostavljamo njihove prednosti in slabosti ter predstavimo proces določanja ciljev in izvedbo letnih razgovorov. Sledi predstavitev raziskave, ki smo jo izvedli v organizaciji X. Raziskava je potekala v obliki anketnega vprašalnika, k sodelovanju pa so bili povabljeni vsi zaposleni. V njej ugotavljamo, kakšen odnos imajo zaposleni in vodje do ciljnega vodenja ter letnih razgovorov. Ugotovitve potrjujejo, da se zaposleni in vodje zavedajo pomena ciljnega vodenja in letnih razgovorov za dosego pričakovanih rezultatov, vendar je na tem področju še veliko manevrskega prostora za izboljšave.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: cilji organizacije, ciljno vodenje, letni razgovori, kompetence, motivacija, nagrajevanje, zaposleni
Objavljeno: 12.09.2018; Ogledov: 526; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

9.
Zaposlitev za polni delovni čas ob 6 urnem delovniku kot način motiviranja zaposlenih
Kaja Petrinja, 2018

Opis: V naši družbi je običajno, da so odrasli zaposleni. Lahko je to redna zaposlitev, študentsko, honorarno ali kakšno drugo delo. Večini zaposlitev predstavlja vir za preživetje, medtem ko drugim nudi le zadovoljstvo. Predpostavljamo lahko, da bi delovno aktivni ljudje z manjšo količino dela zaslužili enako kot do sedaj ali pa vsaj z enako količino dela zaslužili več. V diplomski nalogi sem želela ugotoviti, ali skrajšan delovnik pri enakem plačilu predstavlja motivacijo za zaposlene. Raziskava je kvantitativna, anketiranih je bilo več kot 60 zaposlenih v podjetju, od tega jih je 23 odgovarjalo na anketo z vidika zaposlenega delavca in nekaj z vidika vodilnega. Z empirično raziskavo sem poskušala ugotoviti koliko časa, preživetega na delovnem mestu, je v resnici namenjenega učinkovitemu opravljanju delovnih nalog, in ali bi se lahko delavci različnih starosti prilagodili na bolj strnjen in intenziven delovnik, če bi na drugi strani pridobili več prostega časa. Apeliram predvsem na starejšo populacijo in tiste z višjimi dohodki, saj le-ti bolj cenijo prosti čas, predvsem zaradi družinskih obveznosti. Od vodilnih sem predvsem želela izvedeti, kje bi lahko bila največja težava pri vpeljevanju krajšega delovnika, zakaj bi se kot vodje odločili za uvedbo le-tega in zakaj ne. Odgovori so me pozitivno presenetili, saj so vodje v večini odgovorile, da bi skrajšan delovnik po njihovem mnenju pozitivno vplival na motivacijo in storilnost zaposlenih. Kljub temu se je pojavil problem, in sicer je skrajšan delovnik nemogoče uvesti tam, kjer je produktivnost dela odvisna od strojev, naprav ali kupcev, ki pričakujejo, da bo imelo podjetje ustrezno dolg urnik ali približno tak, kot ga imajo sami.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stres, motivacija, nagrajevanje, skrajšani delovni čas
Objavljeno: 20.09.2018; Ogledov: 492; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

10.
Motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v podjetju Aleja finance d.o.o.
Brigita Mitrović, 2019

Opis: V diplomskem delu sem predstavila podjetje Aleja finance, d. o. o., ki je eno vodilnih podjetij v Sloveniji na področju faktoring financiranja. Namen diplomskega dela je bil proučitev in analiziranje motivacije in sistema nagrajevanja zaposlenih v podjetju ter poiskati predloge in možnosti, ki bi pripomogli k večji motiviranosti zaposlenih. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu sem opredelila motivacijske dejavnike, opisala številne motivacijske teorije in motivacijske modele, vrste in sisteme nagrajevanj, kako motivacija vpliva na razvoj podjetja in zaposlenih ter posebnosti motiviranja in nagrajevanja v malih podjetjih. V drugem, raziskovalnem delu pa sem predstavila podjetje Aleja finance, d. o. o., in s pomočjo anketnega vprašalnika pridobila odgovore zaposlenih glede stanja motivacije, zadovoljstva, nagrajevanja, medsebojnih odnosov in klime v podjetju ter izdelala analizo te ankete, na osnovi rezultatov pa sem predlagala izboljšave. Raziskava je pokazala, da je večina zaposlenih motiviranih za delo, da čutijo pripadnost podjetju in so ponosni, da so del kolektiva, da je plača najbolj pomemben motivacijski dejavnik, da so zadovoljni z medsebojnimi odnosi in odnosi z vodji, s svojim delovnim časom in tudi pohvala jim veliko pomeni. Motiviranje zaposlenih ni nikoli končan cikel spodbujanja, vključevanja, nagrajevanja in prepoznavanja zaposlenih. Zaposleni so pomembna poslovna naložba in ne le strošek. Le s pomočjo ustreznih orodij motiviranja in nagrajevanja lahko prizadevanje zaposlenega za delo usmerjamo k doseganju ciljev podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Motivacija, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, zaposleni, podjetje, zadovoljstvo
Objavljeno: 31.05.2019; Ogledov: 202; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh