Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravica do združevanja v slovenskih in primerjalnih dimenzijah
David Lužar, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pravica da združevanja, nevladna organizacija, društvo
Objavljeno: 05.09.2017; Ogledov: 2193; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (778,54 KB)

2.
Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije Seeds
Jerca Koren, 2021

Opis: Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost. Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Digitalni marketing, družbena omrežja, prepoznavnost, nevladna organizacija, okolje.
Objavljeno: 07.12.2021; Ogledov: 257; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh