Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Predstavitev okolja za hiter razvoj aplikacij v Gorenjski banki, d.d., Kranj
Matej Hribar, 2014

Opis: V diplomski nalogi sem opisal interno metodologijo hitrega razvoja informacijskih rešitev v Gorenjski banki na primeru razvoja programske rešitve »Centralna evidenca nalog« (CEN) ter predstavil rezultate raziskave. Cilj raziskave je bil proučiti in predstaviti opisano metodologijo razvoja programske opreme in spoznati sistem za upravljanje z relacijsko bazo podatkov Oracle Database. V okviru raziskave sem želel odkriti morebitne neskladnosti formalne metodologije v GB z dejanskim stanjem v praksi in predlagati izboljšave. V nalogi so natančno opisana vsa orodja, ki sem jih uporabil pri izdelavi programske rešitve CEN. V teoretičnem delu naloge je podan opis metodologije razvoja programske opreme in uporabniških vmesnikov. Opisana je metodologija hitrega razvoja aplikacij v Gorenjski banki. Glavni rezultat te diplomske naloge so delujoča programska rešitev CEN in predlogi za izboljšavo internega procesa razvoja programske opreme ter predlogi za izboljšave programske rešitve CEN.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno obveščanje, informacijski sistem, baza podatkov, relacijski podatkovni model, razvoj uporabniških vmesnikov, analiza, programiranje, testiranje, namestitev
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2000; Prenosov: 0

3.
Vpliv upravljanja z blagovnimi skupinami na rezultate poslovanja
Anton Kunej, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prodaja, blagovne skupine, zadovoljstvo kupcev, uspešnost, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Objavljeno: 08.03.2019; Ogledov: 1432; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (938,81 KB)

4.
5.
Vpeljava poslovnega obveščanja v izbrano podjetje
Tadej Aupič, 2019

Opis: Ne glede na to, ali se odločamo kot samostojna oseba za nakup novega prenosnega računalnika ali pa kot direktor podjetja za širjenje svoje proizvodnje na tuje trge, se brez podatkov oziroma njihove predstavitve ne moremo več odločati. Poslovna poročila so danes ključnega pomena za skoraj vsako podjetje, najsi gre za spremljanje proizvodnje, prodaje ali pa želja kupcev. Danes je obtok podatkov vse večji in vsak podatek lahko vsebuje pomembno informacijo za podjetje in njegov nadaljnji razvoj. S pomočjo poslovnega obveščanja lahko neprestano spremljamo in tako upravljamo svoje podjetje, izboljšamo pomanjkljivosti ali pa odkrijemo novo poslovno priložnost, s katero lahko izboljšamo svoje poslovne rezultate. Na trgu je veliko različnih orodij BI oziroma programov, s katerimi lahko zbiramo podatke, jih analiziramo in končne rezultate prikažemo v poslovnem poročilu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno obveščanje, odločanje, poslovna poročila, orodja za poslovno obveščanje, podatki, informacije
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 1667; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

6.
Digitalno preoblikovanje poslovanja kmetije
Irena Labohar, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalizacija, elektronsko poslovanje, digitalni marketing, kmetije, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 437; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

7.
Upravljanje kickboxing dogodkov v Sloveniji
Ivo Vodopivec, 2015

Opis: Amaterski šport je v primerjavi s profesionalnim v nezavidljivem položaju. Velika večina dela je opravljenega na prostovoljni bazi, kadri so velikokrat manj strokovno izobraženi, imajo časovne omejitve, ker so zaposleni drugje, kar pa se seveda pozna tudi pri trženju in prepoznavnosti določene športne panoge, ne pa nujno tudi pri športnih dosežkih. Ta problem se še izraziteje kaže pri medijsko manj izpostavljenih športih, med katerimi je tudi kickboxing. Raziskava se ukvarja s problematiko kickboxinga in njegove krovne organizacije v Sloveniji, Kickboxing zveze Slovenije. Poudarek je predvsem na predstavitvi kickboxinga na splošno, Kickboxing zveze Slovenije, prepoznavnosti, načinu obveščanju, sami organizaciji in tehnični izvedbi športnega dogodka. Glavno raziskovalno vprašanje je: Kakšna je učinkovita organizacija športnega dogodka na primeru kickboxinga? Poleg glavnega raziskovalnega vprašanja imamo še tri dodatna vprašanja: Kolikšna je najprimernejša cena za vstopnico za ogled kickboxing dogodka? Kateri so najpomembnejši kanali za obveščanje o takih dogodkih? Kako povečati prepoznavnost kickboxinga in Kickboxing zveze Slovenije? Glede na tematiko smo se odločili za kvantitativni pristop k raziskavi. Po preučitvi razpoložljivih virov smo postavili šest hipotez, na katere smo dobili odgovore s pomočjo dveh anketnih vprašalnikov. Prvi zajema 200 naključnih anketirancev s pomočjo spletnih anket, drugi pa 200 anketirancev znotraj Kickboxing zveze Slovenije. Anketi se med seboj le delno razlikujeta, se pa dopolnjujeta. Vsaka anketa ima po 11 vprašanj, saj smo želeli čim bolj natančno odgovoriti na zastavljena vprašanja. Pri tem smo sledili načelu, da so vprašanja čim jasnejša in nedvoumna ter da samo anketiranje anketirancem ne vzame preveč časa, da so lahko pri izpolnjevanju anket maksimalno zbrani.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: športni dogodki, organizacija, kickboxing, obveščanje, prepoznavnost, tehnična izvedba, diplomske naloge
Objavljeno: 29.07.2021; Ogledov: 324; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh