1. UPRAVLJANJE S TERJATVAMIKristina Mršić, 2025, ni določena Opis: Upravljanje s terjatvami je pomemben proces, saj terjatve vplivajo na likvidnost in finančno stabilnost podjetja. Namen diplomskega dela je proučiti in raziskati več načinov zavarovanja terjatev in tudi postopkov izterjave dolga, ob postavljeni hipotezi, da podjetja ne obvladujejo svoje terjatve uspešno. Drugi del diplomskega dela zajema analizo dveh podjetij, kjer smo na podlagi izračunanih ključnih kazalnikov in opravljenih intervjujev podjetij primerjali in oblikovali priporočila. Izboljšanje upravljanja s terjatvami podjetju prinese številne prednosti in večjo finančno stabilnost, kar omogoča boljše poslovanje in tudi večjo konkurenčnost na trgu. Ključne besede: plačilna nedisciplina, upravljanje s terjatvami, zavarovanje, izterjava, izvršba Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 149; Prenosov: 4
Celotno besedilo (1018,85 KB) |
2. Vpliv zaposlenih v podjetjih na poplačilo dolga njihovih dolžnikov : področje Dolenjske in Bele KrajineLilijana Ogrin, 2013, magistrsko delo Opis: V Sloveniji in tudi drugod po Evropi vlada velika plačilna nedisciplina, ki povzroča
gospodarskim subjektom precej nevšečnosti. V današnji praksi je neplačilo ali plačilo
obveznosti z zamudo vse pogostejši pojav. Če podjetje zaide v težave, ne ogroža samo sebe
ampak tudi plačilno sposobnost svojih poslovnih partnerjev. Namen magistrske naloge je bil
raziskati vpliv zaposlenih, ki se ukvarjajo z izterjavo v majhnih in srednje velikih podjetjih
Dolenjske in Bele krajine, na poplačilo dolga njihovih dolžnikov. Z izbranimi sogovorniki
smo s kvalitativno raziskavo na podlagi delno strukturiranih intervjujev pridobili odgovore na
zastavljena vprašanja v uvodnem delu naloge. Zanimalo nas je kako in na kakšen način
postopajo zaposleni v izterjavi, da pridejo čim hitreje do poplačila dolga njihovih poslovnih
partnerjev.
Z raziskavo ugotavljamo, da je način dela zaposlenih ključni dejavnik, ki vpliva na
učinkovitost in uspešnost izterjave. Zaposleni v podjetjih, ki so bila vključena v raziskavo,
imajo vsestransko znanje, odlične komunikacijske sposobnosti ter profesionalen odnos do
poslovnih partnerjev. Spoštovanje pravil, previdnost in doslednost, odprtost za inovativnost,
so pomembne kvalitete omenjenih zaposlenih, ki pripomorejo k uspešnejši in učinkovitejši
izterjavi dolga njihovih dolžnikov, saj na tak način delujejo v smeri odgovornosti do podjetja
in do svojih poslovnih partnerjev. Ključne besede: plačilna nedisciplina, dolgovi, dolžniki, zamujanje s plačili, izterjava, preverjanje, ukrepanje, znanje, usposobljenost Objavljeno v ReVIS: 26.07.2021; Ogledov: 1786; Prenosov: 57
Celotno besedilo (1,52 MB) |
3. |
4. |
5. Management prodaje v podjetju SAM, d. o. o. : magistrska nalogaNataša Judita Florjančič, 2019, magistrsko delo Ključne besede: prodaja, načrtovanje prodaje, prodajne cene, merjenje uspešnosti, odnosi s strankami, CRM, plačilna nedisciplina, izterjava kupcev, magistrsko delo Objavljeno v ReVIS: 15.11.2019; Ogledov: 4641; Prenosov: 213
Celotno besedilo (1,78 MB) |
6. Dolžniško-upniška razmerja pravnih oseb v podjetju Share d.o.o. : diplomsko deloGregor Celarc, 2012, diplomsko delo Ključne besede: plačilna nesposobnost, finančna nedisciplina, zavarovane terjatve, nezavarovane terjatve, kreditno tveganje, finančno tveganje, zastaranje, faktoring, zunanje upravljanje terjatev, sodno upravljanje terjatev, diplomske naloge Objavljeno v ReVIS: 14.06.2018; Ogledov: 3335; Prenosov: 136
Celotno besedilo (556,72 KB) |
7. |
8. |
9. Odgovornost banke po 170. členu ZDavP-2 : magistrsko deloMonika Radovič, 2016, magistrsko delo Ključne besede: Zakon o davčnem postopku, davek, plačilna nedisciplina, davčna izvršba, davčni zavezanec, davčni organ, sklepi o izvršbi, davčna kultura Objavljeno v ReVIS: 18.12.2017; Ogledov: 4582; Prenosov: 141
Celotno besedilo (1,43 MB) |