Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPRAVLJANJE S TERJATVAMI
Kristina Mršić, 2025, ni določena

Opis: Upravljanje s terjatvami je pomemben proces, saj terjatve vplivajo na likvidnost in finančno stabilnost podjetja. Namen diplomskega dela je proučiti in raziskati več načinov zavarovanja terjatev in tudi postopkov izterjave dolga, ob postavljeni hipotezi, da podjetja ne obvladujejo svoje terjatve uspešno. Drugi del diplomskega dela zajema analizo dveh podjetij, kjer smo na podlagi izračunanih ključnih kazalnikov in opravljenih intervjujev podjetij primerjali in oblikovali priporočila. Izboljšanje upravljanja s terjatvami podjetju prinese številne prednosti in večjo finančno stabilnost, kar omogoča boljše poslovanje in tudi večjo konkurenčnost na trgu.
Ključne besede: plačilna nedisciplina, upravljanje s terjatvami, zavarovanje, izterjava, izvršba
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 149; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1018,85 KB)

2.
Vpliv zaposlenih v podjetjih na poplačilo dolga njihovih dolžnikov : področje Dolenjske in Bele Krajine
Lilijana Ogrin, 2013, magistrsko delo

Opis: V Sloveniji in tudi drugod po Evropi vlada velika plačilna nedisciplina, ki povzroča gospodarskim subjektom precej nevšečnosti. V današnji praksi je neplačilo ali plačilo obveznosti z zamudo vse pogostejši pojav. Če podjetje zaide v težave, ne ogroža samo sebe ampak tudi plačilno sposobnost svojih poslovnih partnerjev. Namen magistrske naloge je bil raziskati vpliv zaposlenih, ki se ukvarjajo z izterjavo v majhnih in srednje velikih podjetjih Dolenjske in Bele krajine, na poplačilo dolga njihovih dolžnikov. Z izbranimi sogovorniki smo s kvalitativno raziskavo na podlagi delno strukturiranih intervjujev pridobili odgovore na zastavljena vprašanja v uvodnem delu naloge. Zanimalo nas je kako in na kakšen način postopajo zaposleni v izterjavi, da pridejo čim hitreje do poplačila dolga njihovih poslovnih partnerjev. Z raziskavo ugotavljamo, da je način dela zaposlenih ključni dejavnik, ki vpliva na učinkovitost in uspešnost izterjave. Zaposleni v podjetjih, ki so bila vključena v raziskavo, imajo vsestransko znanje, odlične komunikacijske sposobnosti ter profesionalen odnos do poslovnih partnerjev. Spoštovanje pravil, previdnost in doslednost, odprtost za inovativnost, so pomembne kvalitete omenjenih zaposlenih, ki pripomorejo k uspešnejši in učinkovitejši izterjavi dolga njihovih dolžnikov, saj na tak način delujejo v smeri odgovornosti do podjetja in do svojih poslovnih partnerjev.
Ključne besede: plačilna nedisciplina, dolgovi, dolžniki, zamujanje s plačili, izterjava, preverjanje, ukrepanje, znanje, usposobljenost
Objavljeno v ReVIS: 26.07.2021; Ogledov: 1786; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Postopki izterjatve terjatev v banki XY, d. d. : zaključno delo
Simona Mihelčič, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: Terjatve, plačilna nedisciplina, plačilni roki, zadolženost, zavarovanje plačil
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 2850; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (653,12 KB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh