Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Potrebna znanja za učinkovito upravljanje s terjatvami
Jožica Škof, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: terjatve, terjatve do kupcev, kreditna politika, izterjava, plačilna nedisciplina, insolventnost
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 2099; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
Postopki izterjatve terjatev v banki XY, d. d.
Simona Mihelčič, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Terjatve, plačilna nedisciplina, plačilni roki, zadolženost, zavarovanje plačil
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 671; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (653,12 KB)

8.
Vpliv zaposlenih v podjetjih na poplačilo dolga njihovih dolžnikov
Lilijana Ogrin, 2013

Opis: V Sloveniji in tudi drugod po Evropi vlada velika plačilna nedisciplina, ki povzroča gospodarskim subjektom precej nevšečnosti. V današnji praksi je neplačilo ali plačilo obveznosti z zamudo vse pogostejši pojav. Če podjetje zaide v težave, ne ogroža samo sebe ampak tudi plačilno sposobnost svojih poslovnih partnerjev. Namen magistrske naloge je bil raziskati vpliv zaposlenih, ki se ukvarjajo z izterjavo v majhnih in srednje velikih podjetjih Dolenjske in Bele krajine, na poplačilo dolga njihovih dolžnikov. Z izbranimi sogovorniki smo s kvalitativno raziskavo na podlagi delno strukturiranih intervjujev pridobili odgovore na zastavljena vprašanja v uvodnem delu naloge. Zanimalo nas je kako in na kakšen način postopajo zaposleni v izterjavi, da pridejo čim hitreje do poplačila dolga njihovih poslovnih partnerjev. Z raziskavo ugotavljamo, da je način dela zaposlenih ključni dejavnik, ki vpliva na učinkovitost in uspešnost izterjave. Zaposleni v podjetjih, ki so bila vključena v raziskavo, imajo vsestransko znanje, odlične komunikacijske sposobnosti ter profesionalen odnos do poslovnih partnerjev. Spoštovanje pravil, previdnost in doslednost, odprtost za inovativnost, so pomembne kvalitete omenjenih zaposlenih, ki pripomorejo k uspešnejši in učinkovitejši izterjavi dolga njihovih dolžnikov, saj na tak način delujejo v smeri odgovornosti do podjetja in do svojih poslovnih partnerjev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: plačilna nedisciplina, dolgovi, dolžniki, zamujanje s plačili, izterjava, preverjanje, ukrepanje, znanje, usposobljenost
Objavljeno: 26.07.2021; Ogledov: 305; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh