Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt za rast podjetja Buvart, prodaja tekstilnih izdelkov, Iryna Voitovych s. p.
Vitaliya Bernik, 2017

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poslovni načrt za rast podjetja Buvart, prodaja tekstilnih izdelkov Iryna Voitovych, s. p. Podjetje deluje na trgu že 6 let. To je trgovina na drobno z oblačili, kjer se prodajajo tekstilni izdelki, kot so nogavice, spodnje perilo, kopalke, najlonske nogavice. Trgovina je v centru mesta Kranja in je usmerjena na kupce iz lokalnega okolja. Trgovina se od konkurence razlikuje po tem, da imajo na voljo veliko različnih izdelkov in da se individualno posvetijo vsakemu kupcu in upoštevajo njegove želje. Garancijo za trajni donos podjetju omogoča ravno pestrost ponudbe, s katero bodo prodajalci svoje stranke prepričali, da se odločijo za nakup. Priložnost podjetja je v tem, da se konkurenca pogosto usmeri samo v eno vrsto dejavnosti, da prodajajo samo eno vrsto izdelka. S poslovnim načrtom za rast podjetja želimo v diplomskem delu prikazati, na kakšen način bi morala podjetnica voditi podjetje v prihodnosti. Poslovni načrt omogoča vpogled, da podjetnik zna razporejati resurse, se osredotočiti na ključne točke poslovanja in da se pravočasno pripravi na morebitne težave in izkoristi priložnosti v poslovanju. Rast je odvisna od podjetnika in njegovega interesa in je v obravnavanem primeru možna samo z diverzifikacijo – uvajanjem novih proizvodov, storitev in tudi z razvojem novih trgov. V podjetju se lahko uporablja kot način motiviranja zaposlenih. Predvidevamo, da bo podjetje v rast investiralo 36.700 EUR. Poslovni prihodki od prodaje bodo povprečno v obdobju od 2018 do 2020 znašali 59.069 EUR. Čisti dobiček bo v letu 2020 znašal 10.869 EUR.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, diverzifikacija, samostojna podjetnica, finančne projekcije, analiza SWOT
Objavljeno: 22.09.2017; Ogledov: 921; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

2.
Žensko podjetništvo in podpora podjetnicam v Sloveniji
Ivana Vukosavljević, 2017

Opis: Čeprav število podjetnic tako v svetu kot v Sloveniji iz dneva v dan raste, so ženske na tem področju v primerjavi s podjetniki še vedno v manjšini. Prav tako se podjetnice na poslovni poti srečujejo z bistveno več ovirami in izzivi kot moški. Ravno zato je treba podjetnicam nuditi čim več podpore in ugodne pogoje za poslovanje, saj bi s tem znatno pripomogli k razvoju gospodarstva in zmanjšali stopnjo brezposelnosti. V diplomskem delu so predstavljene značilnosti in lastnosti podjetnic, primerjava med podjetniki in podjetnicami, ovire in izzivi, s katerimi se podjetnice srečujejo, ter podpore, ki so je deležne. S pomočjo raziskave sem analizirala položaj podjetnic v Sloveniji, njihove razloge za vstop v podjetništvo, kateri so največji izzivi ženskega podjetništva in katere oblike podpore so deležne. Na podlagi raziskave sem nato oblikovala predloge za spodbujanje ženskega podjetništva.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, žensko podjetništvo, podjetnica, podpora
Objavljeno: 15.02.2018; Ogledov: 1014; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

3.
Vloga žensk v družinskih podjetjih v Sloveniji
Špela Čabrilo, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vloga žensk, družinsko podjetje, podjetnica, žensko podjetništvo
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 346; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (583,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh