Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV LASTNIŠKE STRUKTURE POSLOVNIH BANK V SLOVENIJI NA NJIHOVO USPEŠNOST POSLOVANJA
Duša Grubački Andjelov, 2017

Opis: Pri določanju teme magistrskega dela sem upoštevala njeno aktualnost, primernost smeri študija in zanimanje, ki ga je problem ustvaril pri nas. Tema je v trenutnih gospodarskih razmerah med pomembnejšimi v Republiki Sloveniji in se jo vsakodnevno izpostavlja v širši slovenski javnosti. Magistrsko delo se navezuje na odraz aktualne krize v slovenskem bančnem prostoru, kjer sem analizirala vpliv zunanjih in notranjih dejavnikov na učinkovitost in uspešnost poslovanja poslovnih bank s sedežem v Republiki Sloveniji v obdobju 2010–2015 ter na podlagi analize razpoložljivih podatkov ocenila fleksibilnost poslovnih bank pri prilagajanju finančni krizi in iskanju poti izhoda iz krize, in sicer tako poslovnih bank v slovenski lasti kot tudi poslovnih bank v tuji lasti. Javno dostopna poročila različnih institucij prikazujejo odziv slovenskega in evropskega bančnega sistema na makroekonomsko okolje v okviru enega leta, kjer pa ni mogoče razbrati fleksibilnosti posameznih poslovnih bank v Republiki Sloveniji pri prilagajanju finančni krizi in iskanju poti izhoda iz krize, še posebej ne ločeno za poslovne banke v pretežni tuji ali državni lasti – mišljeno v pretežni lasti Republike Slovenije neposredno ali posredno prek pretežno državnih družb. Pri analizi podatkov letnih poročil poslovnih bank se nisem omejila zgolj na eno leto, temveč sem zajela obdobje 2010–2015, kar omogoča bolj celosten vpogled v odzivanje slovenskega bančnega sistema na izzive finančne krize. Poleg omenjenega bo prispevek magistrskega dela k stroki tudi dejstvo, da sem z analizo poslovanja poslovnih bank v slovenskem bančnem prostoru prikazala naraščajoč pomen informacij sklepnih ugotovitev, ki jih s tem pridobijo različne ciljne skupine, predvsem v gospodarstvu. V sedanjih razmerah, prežetih z velikim nezaupanjem, je namreč ključnega pomena dobro stoječa banka, ki ne zmanjšuje obsega financiranja bodočega gospodarskega razvoja in s tem izhoda iz krize.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: slovenski bančni sistem, kreditno tveganje, kreditni portfelj, uspešnost, učinkovitost poslovanja, identiteta, ugled, odzivnost.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 974; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (3,83 MB)

2.
ŠTUDIJA PRIMERA NAJUSTREZNEJŠE TEHNIČNE REŠITVE POSLOVNE INTELIGENCE V OBRAVNAVANEM PODJETJU
Marko Blatnik, 2017

Opis: Vsako podjetje se na določeni točki razvoja sooči s količino poslovnih podatkov preveliko za ročno obdelavo. Zastarel pristop kot je uporaba Excel tabel, uvažanje podatkov iz različnih računalniških aplikacij in predstavitev informacij v programu PowerPoint, je pristop, ki terja visok delež človeškega dela, proces analize podatkov je zamuden, poleg tega pa omogoča veliko število napak in neskladnosti. Pogosto se informacije, v časovno različnih poročilih, izračunavajo na različne načine, sledljivost teh izračunov pa je pomanjkljiva. Ko je takšno poročilo pripravljeno, se postavlja vprašanje njegove dostopnosti. Običajno so hranjena na način, da jih je potrebno iskati bodisi v elektronski pošti, na lokalnem računalniku, skupnem diskovnem pogonu ali morda v eni izmed rešitev za hrambo podatkov v oblaku, kar lahko predstavlja tudi varnostno tveganje. Še posebej problematična je dostopnost takšnega poročila, ko morda pri roki nimamo drugega kot mobilni telefon. Klasične BI rešitve načeloma v celoti odpravljajo zgornje probleme in analitiku omogočajo enostavno obdelavo podatkov, uporabnikom na različnih nivojih pa informacije, ki jih potrebujejo na dnevnem, operativnem, taktičnem in strateškem nivoju. Sodobne BI rešitve ponujajo uporabniške module, dostopne na vseh mobilnih napravah, pri čemer sta grafika in tehnologija modula prilagojeni velikosti ekrana in tehničnim zmožnostim teh naprav. Cilj BI sistema je kakovostno in čim hitrejše pridobivanje informacij, kar poslovodstvu ali podjetniku omogoča boljše razumevanje položaja podjetja v primerjavi s konkurenčnimi podjetji. Sodobne BI rešitve omogočajo izmenjavo podatkov, interakcijo med uporabniki in njihovo skupno delo, kar poimenujemo tudi kolektivna inteligenca. Za malo gospodarstvo je še posebej izjemnega pomena to, da ohrani vitko organiziranost in fleksibilnost. Sodobne rešitve poslovne inteligence lahko navedeno obogatijo in hkrati omogočijo podjetju ter podjetnikom enostavno in hitro pridobivanje informacij ter ustrezno prilagajanje na trenutno razmere v poslovnem okolju. Na podlagi lastnih opažanj ugotavljam, da je stopnja rabe informacijskih tehnologij v okviru malih in srednjih podjetij v Sloveniji, na sorazmerno nizki ravni, področje rabe in implementacije poslovne inteligence pa je slabo raziskano. Na voljo je veliko število tehničnih rešitev, implementacija BI rešitve pa predstavlja pomemben mejnik v razvoju podjetja. Posledično je izbira ustrezne BI rešitve zapleten proces, implementacija pa terja veliko finančnih in kadrovskih virov kot tudi ukvarjanje s strateškimi vprašanji, poslovnimi procesi in ključnimi indikatorji uspešnosti. V diplomskem delu je zbranih nekaj najbolj prepoznavnih in uveljavljenih BI produktov in izvajalcev implementacije BI rešitev. Predstavljen je način izbire tehnične izbire BI rešitve, ki omogoča primerjavo različnih BI produktov in upošteva reference in sposobnost izvedbe posameznih izvajalcev implementacije BI rešitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovna inteligenca, poslovno poročanje, sistem uravnoteženih kazalnikov, merjenje uspešnost, študija primera.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1096; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (971,77 KB)

3.
Sistem nagrajevanja javnih uslužbencev kot element sodobnega menedžmenta
Karmen Lukše, 2016

Opis: Javni sektor je vse bolj pod pritiskom pričakovanj in zahtev po modernizaciji, inovativnosti, povečanju kakovosti, učinkovitosti, uspešnosti ter večji prilagodljivosti okolju, s čimer bi se približal zahtevam, potrebam in pričakovanjem prebivalstva oziroma uporabnikov. Glede na to, da gre v javnem sektorju predvsem za storitveno dejavnost, so najpomembnejši člen sistema zaposleni. Da pa bi ljudje svoje delo dobro in učinkovito opravljali ter z veseljem prihajali v službo, morajo biti motivirani.Če dosegajo oziroma presegajo postavljene cilje, jih je treba primerno nagraditi. Da bo sistem nagrajevanja deloval tudi motivacijsko, je treba poznati potrebe zaposlenih. Nagraditi jih je treba z nagradami, ki so za njih privlačne. Sistem nagrajevanja mora biti zastavljen tako, da zaposlenim nudi zadovoljstvo ter občutek pripadnosti in pomembnosti, organizaciji pa dolgoročen obstoj in razvoj. Višina in vrsta nagrade mora biti odvisna od dela zaposlenih, zaposleni pa morajo jasno videti povezavo med prejeto nagrado in rezultati dela. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili sistem nagrajevanja v javnem sektorju kot del kadrovskega menedžmenta. Obstoječa zakonodaja predvideva, da bo javni uslužbenec denarno nagrajen ali pa bo napredoval le v primeru, če bo ugotovljeno, da je svoje delo opravil nadpovprečno uspešno.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni uslužbenci, javni sektor, plačni sistem, motivacija, nagrajevanje, napredovanje, delovna uspešnost, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 1517; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

4.
5.
Etika v športu in komercialnost v Sloveniji
Peter Verčko, 2005

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: etika, šport(nik), sponzorji, fair play, uspešnost, mediji, denar, pravila, značaj, poštenost, vest, vzgoja
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 747; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (577,41 KB)

6.
Motivacija zaposlenih, kot temelj uspešnega podjetja
Martina Grešovnik, 2017

Opis: POVZETEK Kako motivirati zaposlene, da bi delali boljše, bolj produktivno, ustvarjalno in bili ob tem zadovoljni, je eno od ključnih menedžerskih vprašanj. Izbira ustreznih motivacijskih orodij je zelo pomembna, saj motivirani ljudje bolje delajo in so bolj predani podjetju, posledično pa vplivajo na poslovni uspeh. Tako pridemo tudi do vprašanja, zakaj ljudje delamo. Enostavnega odgovora ni. Mnogi delajo, da si zagotovijo materialne potrebe, drugi delajo, da bi se uveljavili v določeni organizaciji, tretji pa radi opravljajo svoje delo. Motivi, zakaj človek dela, so torej različni. Pomembno pa je tudi, da posameznik pozna cilje organizacije, vizijo, strategijo in kateri so tisti cilji, ki jih hoče vodja organizacije doseči. Nepoznavanje načrtov in ciljev podjetja vodi v nekakovostno opravljanje dela. Pri takih primerih zaposleni ne morejo biti motivirani za delo, ki ga opravljajo, saj če jim vodja ne predstavi ciljev podjetja, nimajo nobenega zagona za dobro opravljeno delo. V diplomskem delu sem se osredotočila na proučevanje vpliva motivacije zaposlenih na uspešnost podjetja. Motivacija je povezana z nezadovoljenimi potrebami, ki posameznika spodbujajo, da jih zadovolji. Aktivira se šele takrat, ko si posameznik zastavi življenjske cilje, ima želje in vizijo. Zastavljeni cilji, hotenja so tisto, kar začne posameznika motivirati, da začne svojo pot do uresničitve svojih želja in ciljev. Namen diplomskega dela je raziskati teoretični pomen motivacije zaposlenih in opraviti empirično raziskavo v izbranem podjetju, s katero želimo ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki posameznika spodbujajo k zavzetosti za delo, ki vodi do uspešnosti celotnega podjetja. Z empirično raziskavo, s katero sem analizirala predvsem dejavnike, ki vplivajo na motiviranost zaposlenih, sem ugotovila, da je zaposlenim glavni motivacijski dejavnik plača, kar je razvidno iz rezultatov pri postavljeni hipotezi 2. Kljub temu pa je iz hipoteze 1 razvidno, da jim takoj za plačo veliko pomeni tudi pohvala. Prav tako ugotavljam, da anketirani motiviranost povezujejo z individualno uspešnostjo in uspešnostjo organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: motivacija, zaposleni, uspešnost podjetja, motivacijski dejavniki, komunikacija, odnosi, kariera.
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 1624; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (982,30 KB)

7.
Problemi pri ocenjevanju delovne uspešnosti v javnem sektorju
Žana Tischler, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni sektor, javni uslužbenci, delovna uspešnost, zakonodaja
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 1140; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (830,32 KB)

8.
Optimizacija nabavnega procesa v podjetju "X"
Jana Furlan, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni trg, nabavne odločitve, poslovna uspešnost, diplomsko delo
Objavljeno: 16.11.2017; Ogledov: 1064; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (727,27 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh