Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 66
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza vedenja potrošnikov pri izbiri načina varčevanja : magistrska naloga
Laura Kregar, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: nakupno vedenje, varčevanje, vzajemni skladi, potrošniki, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 10.07.2024; Ogledov: 112; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Izzivi in perspektive finančnega opismenjevanja mladih v Sloveniji : magistrska naloga
Lucija Rap, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: finančna pismenost, finančno vedênje, osebne finance, mladi, denar
Objavljeno v ReVIS: 08.07.2024; Ogledov: 110; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

3.
4.
5.
Vpliv delovnih vrednot na organizacijsko vedenje
Martin Medle, 2024, strokovni članek

Ključne besede: kognitivne vrednote, afektivne vrednote, instrumentalne vrednote, zaposleni, delovno okolje, organizacijsko vedenje
Objavljeno v ReVIS: 03.06.2024; Ogledov: 206; Prenosov: 2
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Nika Cene, 2023, diplomsko delo

Opis: Na odločitev za nakup vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo med sabo od posameznika do posameznika, kar predstavlja velik izziv tudi za tržni in marketinški oddelek. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev. V teoretičnem delu bomo na kratko predstavili vse te zasnove ter obravnavali, kaj je pojem blagovne znamke. Raziskali bomo zgodovinski razvoj na področju blagovnih znamk ter jih na kratko nekaj tudi predstavili. V naslednjem delu bomo skušali proučiti tudi vedenje kupcev v procesu odločanja o nakupu in dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje.
Ključne besede: vedenje kupcev, proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe.
Objavljeno v ReVIS: 26.03.2024; Ogledov: 358; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 3.04 sek.
Na vrh