1. Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvahRok Zupančič, 2021, magistrsko delo Opis: V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu. Ključne besede: NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava Objavljeno v ReVIS: 03.09.2021; Ogledov: 1532; Prenosov: 77 Celotno besedilo (1,88 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |