1. Načrtovanje rasti podjetja Mign, d. o. o.Ajda Trampuš, 2020 Opis: V diplomskem delu se ukvarjamo z načrtovanjem rasti Športnega centra Fit-Fit, ki je v lasti gospodarske družbe Mign, d. o. o.
Diplomsko delo poleg splošnih podatkov o podjetju ter podatkov o uporabljeni literaturi in virih vsebuje razloge za rast podjetja ter dejavnike, ki preprečujejo in pospešujejo rast, kakor tudi analizo panoge, raziskavo trga, marketinški načrt, razvoj storitve in finančno analizo, vključno s kazalniki uspešnosti.
Analiziramo tudi poslovanje podjetja v preteklosti, nato pa z izsledki raziskave trga naredimo konkreten taktični načrt za nadaljnja štiri leta, skladno s strategijo rasti. Preučimo možno bodoče poslovanje tega podjetja. Poudarek je na opisu delovanja podjetja ter osredotočenosti na prihodnost. Raziskavo trga smo opravili s pomočjo ankete, ki nam je pomagala pridobiti koristne in pomembne informacije o trgu in interesih posameznikov. Preučili smo tudi nekaj konkurentov v okolici Ljubljane, da smo lahko njihove prednosti in slabosti primerjali s prednostmi in slabostmi obravnavanega podjetja. Preučili smo tudi ključne dobavitelje in izbrali najprimernejše. Po analizi vprašalnika smo sestavili bilanco stanja, poslovni izid in izkaz denarnega toka za načrtovana štiri leta. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Poslovni načrt, rast podjetja, fitnes, storitve, dejavnost, analiza panoge. Objavljeno: 14.05.2020; Ogledov: 1653; Prenosov: 146
Celotno besedilo (1,58 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. Povezanost redne fitnes vadbe in telesne samopodobeMelani Ploj, 2022 Opis: Zanimanje za raziskovanje telesne samopodobe se je v zadnjem času povečalo. Na to temo je bilo tako pri nas kot tudi drugod po svetu opravljenih kar nekaj novejših raziskav. Telesna samopodoba v povezavi z vadbo v fitnesu pa ni tako raziskana, sploh pa ne v Sloveniji. Ker se je v zadnjih letih priljubljenost takšne oblike vadbe občutno dvignila, se nam je zdelo smiselno raziskati, kako je povezana s telesno samopodobo in s tem morda prispevati kakšna dodatna spoznanja za vse, ki so vpeti v ta proces.
V teoretičnem delu smo na kratko predstavili splošno samopodobo in se podrobneje osredotočili na telesno samopodobo, njen razvoj, razlike med spoloma in povezanost s telesno dejavnostjo. V nadaljevanju smo predstavili fitnes vadbo in z njo povezana tekmovanja.
Z empiričnim delom smo želeli poiskati povezavo med vadbo v fitnesu in telesno samopodobo. Cilj raziskave je bil vezan na iskanje razlik v telesni samopodobi med tremi raziskovalnimi skupinami – neaktivnimi posamezniki, tistimi, ki fitnes obiskujejo rekreativno in tistimi, ki fitnes obiskujejo tekmovalno, prav tako pa smo iskali razlike v telesni samopodobi med spoloma. Za raziskavo smo uporabili kvantitativno metodologijo, podatke pa smo zbrali s pomočjo anonimne spletne ankete, ki je vsebovala PSDQ-vprašalnik telesne samopodobe. Raziskovalni vzorec je zajemal 166 udeležencev, starih med 18–35 let, od tega 59 (35,5 %) neaktivnih posameznikov, 56 (33,7 %) rekreativcev in 51 (30,7 %) tekmovalcev, glede na spol je bilo v vzorec vključenih 88 (53 %) žensk in 78 (47 %) moških. Rezultati so pokazali, da se razlike v telesni samopodobi pojavljajo med neaktivnimi in aktivnimi posamezniki (rekreativci in tekmovalci, ki obiskujejo fitnes). Opazne razlike v telesni samopodobi med spoloma smo zasledili pri splošni skupini (združene vse tri raziskovalne skupine) in v neaktivni skupini. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: telesna samopodoba, fitnes, neaktivni posamezniki, rekreativci, tekmovalci, razlike med spoloma, PSDQ, diplomske naloge Objavljeno: 20.01.2023; Ogledov: 189; Prenosov: 12
Celotno besedilo (930,44 KB) |