Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Prolonged theoretical classes impact students’ perceptions : an observational study
Avtorji:ID Kotnik, Petra (Avtor)
ID Roelands, Bart (Avtor)
ID Bogataj, Špela (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Kotnik_Petra_i2024.pdf (383,75 KB)
MD5: 52B3B79F45CE56B2B9D45579213C2A73
 
URL https://www.frontiersin.org/journals/psychology/articles/10.3389/fpsyg.2024.1278396/full
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UNM FZV - Univerza v Novem mestu - Fakulteta za zdravstvene vede
Leto izida:2024
Št. strani:str. 1-7
Številčenje:Vol. 15, article. no. ǂ1278396
PID:20.500.12556/ReVIS-10365 Novo okno
UDK:159.938.363.7-057.875
ISSN pri članku:1664-1078
COBISS.SI-ID:187384835 Novo okno
DOI:10.3389/fpsyg.2024.1278396 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 1. 3. 2024;
Datum objave v ReVIS:01.03.2024
Število ogledov:726
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Frontiers in psychology
Skrajšan naslov:Front. psychol.
Založnik:Frontiers Research Foundation
ISSN:1664-1078
COBISS.SI-ID:519967513 Novo okno

Nazaj