Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Prolonged theoretical classes impact students’ perceptions : an observational study
Avtorji:
ID
Kotnik, Petra
(Avtor)
ID
Roelands, Bart
(Avtor)
ID
Bogataj, Špela
(Avtor)
Datoteke:
RAZ_Kotnik_Petra_i2024.pdf
(383,75 KB)
MD5: 52B3B79F45CE56B2B9D45579213C2A73
https://www.frontiersin.org/journals/psychology/articles/10.3389/fpsyg.2024.1278396/full
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
UNM FZV - Univerza v Novem mestu - Fakulteta za zdravstvene vede
Leto izida:
2024
Št. strani:
str. 1-7
Številčenje:
Vol. 15, article. no. ǂ1278396
PID:
20.500.12556/ReVIS-10365
UDK:
159.938.363.7-057.875
ISSN pri članku:
1664-1078
COBISS.SI-ID:
187384835
DOI:
10.3389/fpsyg.2024.1278396
Opomba:
Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 1. 3. 2024;
Datum objave v ReVIS:
01.03.2024
Število ogledov:
727
Število prenosov:
13
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Frontiers in psychology
Skrajšan naslov:
Front. psychol.
Založnik:
Frontiers Research Foundation
ISSN:
1664-1078
COBISS.SI-ID:
519967513
Nazaj