Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza nakupnih dejavnikov pri odločitvi potrošnikov za nakup izdelka blagovne znamke Generali : magistrska naloga
Avtorji:ID Malgaj, Jan (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Malgaj,_J._(2025)._Analiza_nakupnih_dejavnikov_pri_odlocitvi_potrosnikov_za_nakup_izdelka_blagovne_znamke_Generali.pdf (2,07 MB)
MD5: 2B91D3A1A54D0648EA677201B8CB25EB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:potrošniki, nakupno vedenje, blagovne znamke, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:J. Malgaj
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:96 f., 4 f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-11895 Novo okno
UDK:366.12:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:241278979 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:03.07.2025
Število ogledov:16
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj