Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Zadovoljstvo in učinkovitost zaposlenih ob uvedbi dela od doma : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Management poslovnih sistemov
Avtorji:ID Šoba, Metoda (Avtor)
ID Bogataj, David (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Soba_Metoda_2024.pdf (1,58 MB)
MD5: 4D2C86A8AB6AF48936E78F9D0B3AEF84
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:UAMEU - Univerza Alma Mater Europaea
Opis:V magistrskem delu je preučevan vpliv dela na daljavo na zadovoljstvo in učinkovitost zaposlenih v primerjavi s tradicionalnim delom v pisarni. V kontekstu spreminjajočih se delovnih pogojev med in po pandemiji COVID-19 je delo na daljavo postalo ključno za ohranjanje in izboljšanje poslovnih procesov. Študija zajema dve podjetji z različnimi politikami dela na daljavo: eno omogoča do 60 dni dela na daljavo letno, drugo pa ponuja popolno fleksibilnost. Empirična raziskava je vključevala kvantitativni pristop, pri katerem so bila mnenja in izkušnje zaposlenih in vodstvenega kadra zbrana prek spletne ankete. Ugotovitve kažejo, da več kot polovica anketirancev meni, da delo na daljavo izboljšuje ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, pri čemer so to prednost izpostavili vsi zaposleni iz podjetja 2 in več kot tri petine zaposlenih v podjetju 1. Poleg tega je več kot tretjina poročala o povečani produktivnosti, skoraj četrtina pa ni opazila sprememb. Majhen delež vseh je zaznal zmanjšanje produktivnosti. Zaznati je tudi zmanjšanje bolniške odsotnosti, saj je skoraj dve tretjini anketirancev priznalo vpliv dela na daljavo na svojo odsotnost z dela. Podjetje 1 je zmanjšalo odstotek bolniške odsotnosti z skoraj 10 % v letu 2019 na manj kot polovico tega do leta 2023.
Ključne besede:učinkovitost, zadovoljstvo, delo od doma, produktivnost, fleksibilnost
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:M. Šoba
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:65 str., [6] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-12120 Novo okno
UDK:331.103(043.5)
COBISS.SI-ID:247648003 Novo okno
Datum objave v ReVIS:04.09.2025
Število ogledov:120
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:This master thesis examines the impact of teleworking on employee satisfaction and performance compared to traditional office work. In the context of changing working conditions during and after the COVID-19 pandemic, teleworking has become crucial for maintaining and improving business processes. The study covers two companies with different teleworking policies: one allows up to 60 days of teleworking per year, the other offers full flexibility. The empirical research involved a quantitative approach where the opinions and experiences of employees and managers were collected through an online survey. The findings show that more than half of the respondents believe that teleworking improves work-life balance, with all employees in company 2 and more than three-fifths of employees in company 1 highlighting this benefit. In addition, more than a third reported increased productivity, while almost a quarter saw no change. A small proportion of all perceived a decrease in productivity. There has also been a reduction in sickness absence, with almost two thirds of respondents acknowledging the impact of teleworking on their absence from work. company 1 has reduced the percentage of sickness absence from almost 10% in 2019 to less than half of this by 2023.
Ključne besede:efficiency, satisfaction, teleworking, productivity, flexibility


Nazaj