| Naslov: | E-intervencija ekspresivnega pisanja kot možnost lažjega dostopa do psihosocialnega svetovanja | 
|---|
 | Avtorji: | ID Banfi, Nataša (Avtor) ID Podgornik, Nevenka (Mentor) Več o mentorju...   |  
| Datoteke: |   13254$$zakljucno_delo.pdf (2,00 MB) MD5: CB6D133264080CACEF88915BFDC25FE7
   
 | 
|---|
 | Jezik: | Slovenski jezik | 
|---|
 | Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga | 
|---|
 | Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
  | 
|---|
 | Opis: | V magistrskem delu smo raziskali možnost uporabe ekspresivnega pisanja (EP) v obliki e-intervencijske oblike psihosocialne podpore za posameznike, ki zaradi različnih ovir nimajo dostopa do klasičnih terapevtskih storitev ali si take oblike pomoči ne želijo. Ob kritičnem pregledu literature smo se usmerili v delovanje, terapevtske učinke in možnost prilagoditve EP v digitalno okolje.
Izvedli smo tematsko kvalitativno raziskavo s fenomenološkim pristopom, v kateri je sodelovalo šest odraslih udeležencev. Skozi štiridnevni proces strukturiranega ekspresivnega pisanja so zapisovali osebna doživljanja in čustvene odzive, nato pa v nadaljevanju delili razmišljanja in občutke v poglobljenih polstrukturiranih intervjujih.
Analiza je pokazala, da udeleženci e-intervencijo ekspresivnega pisanja doživljajo kot učinkovito in varno ter kot izkušnjo, ki jim je omogočila čustveno predelavo in jih spodbudila k večji pripravljenosti za iskanje nadaljnje strokovne psihološke pomoči. Rezultati kažejo, da ima e-intervencija lahko pomembno vlogo pri dopolnjevanju klasičnih oblik psihosocialne ali psihološke pomoči, saj omogoča večjo dostopnost, zasebnost, varnost in prilagodljivost glede na osebne potrebe uporabnikov.
Sklepi magistrske naloge potrjujejo potencial e-intervencij EP na področju mentalnega zdravja in nakazujejo očitno potrebo po nadaljnjem razvoju digitalnih orodij. E-intervencije so na predmetnem področju ob strokovnih temeljih znanstvenih metod ter spoštovanju in sprejemanju individualnih značilnosti in potreb uporabnikov pomemben korak k dvigu kakovosti duševnega zdravja širše skupnosti. | 
|---|
 | Ključne besede: | Ekspresivno pisanje, e-intervencija, duševno zdravje, psihosocialno svetovanje, samopomoč. | 
|---|
 | Leto izida: | 2025 | 
|---|
 | PID: | 20.500.12556/ReVIS-12181   | 
|---|
 | Datum objave v ReVIS: | 12.09.2025 | 
|---|
 | Število ogledov: | 214 | 
|---|
 | Število prenosov: | 13 | 
|---|
 | Metapodatki: |       | 
|---|
 | 
  :
   | 
  
  Kopiraj citat | 
|---|
 
  |   |   | | Objavi na: |   | 
|---|
 
  
    
 
    Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
    podrobnosti ali sproži prenos.  |