Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Exploring Legitimation Practices in Nursing Education Curriculum: A Specialisation Code Analysis of Knowledge and Dispositions in a South African University of Technology
Avtorji:ID Ajani, Oluwatoyin Ayodele (Avtor)
ID Rathilal, Shobal (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/219/144
 
URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/219/144
 
.pdf RAZ_Ajani_Oluwatoyin_Ayodele_0.pdf (336,56 KB)
MD5: 16FADF99CC66B10AFF22047724CBCDD6
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:This study explores the integration of nursing within higher education curricula, using a case study from a South African University of Technology. It investigates how academic staff across faculties conceptualise, plan for, and embed numeracy in their teaching practices, particularly in the context of curriculum transformation and widening access. Drawing on Legitimation Code Theory (LCT) as the primary analytical framework, the study employs a qualitative case study approach, analysing interviews, curriculum documents, and planning artefacts. The findings highlight varying levels of awareness, conceptual clarity, and pedagogical strategies among lecturers when it comes to numeracy integration. The study identifies challenges including disciplinary silos, lack of shared understanding, and limited institutional support. However, it also surfaces promising practices, such as interdisciplinary collaborations and reflective curriculum design, that offer pathways for embedding numeracy meaningfully. The study argues that planning for numeracy requires both epistemological and social accountability, particularly in universities serving diverse student populations. It concludes by proposing a framework for enhancing numeracy through deliberate curriculum planning, cross-faculty dialogue, and professional development. The insights aim to inform higher education policy and practice in contexts grappling with curriculum transformation, equity, and academic literacy in quantitative reasoning.
Ključne besede:numeracy integration, legitimation code theory, curriculum transformation, south african higher education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:09.09.2025
Številčenje:Vol. 14, no. 2
PID:20.500.12556/ReVIS-12233 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/10.53615/2232-5697.14.338-352 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:155
Število prenosov:7
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:259517440 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Raziskovanje praks legitimizacije v kurikulu izobraževanja v zdravstveni negi: analiza specializacijskega kodeksa znanja in dispozicij na Južnoafriški Univerzi za Tehnologijo
Opis:Namen:Študija raziskuje vključevanje zdravstvene nege v visokošolske kurikule, pri čemer se osredotoča na to, kako visokošolski učitelji na različnih fakultetah južnoafriške univerze za tehnologijo konceptualizirajo, načrtujejo in vključujejo numeričnost v svojepedagoške prakse. Proces se obravnava v širšem kontekstu kurikularne transformacije in širjenja dostopa za raznolike skupine študentov. Oblika študije/metodologija/pristop: Uporabljen je bil kvalitativni pristop študije primera, pri čemer je bilaLegitimation Code Theory (LCT)primarni analitični okvir. Podatki so bili zbrani preko intervjujev z visokošolskimi učitelji, analize kurikularnih dokumentov in načrtovalnih gradiv. Cilj raziskave je bil razkriti tako konceptualne kot praktične dimenzije vključevanja numeričnosti v različne discipline. Ugotovitve: Analiza je pokazala različno stopnjo zavedanja, konceptualne jasnosti in pedagoških strategij med predavatelji glede vključevanja numeričnosti. Ključni izzivi so bili disciplinarna zaprtost, pomanjkanje skupnega razumevanja in omejena institucionalna podpora. Kljub temu pa je raziskava identificirala obetavne prakse, kot so interdisciplinarno sodelovanje in reflektivno načrtovanje kurikulov, ki ponujajo izvedljive poti za smiselno vključevanje numeričnosti. Izvirnost/vrednost: Raziskava prispeva k razpravi o kurikularni transformaciji in akademski pismenosti s predlogom okvirja za krepitev numeričnosti preko premišljenega kurikularnega načrtovanja, med fakultetnegadialoga in strokovnega razvoja. Njeni vpogledi so še posebej relevantni za institucije, ki si prizadevajo spodbujati enakost, epistemološki dostop in kvantitativno razmišljanje v raznolikih učnih okoljih.


Nazaj