Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Exploring The Role of Engagement in Learning Within a Rescue Department Community of Practice
Avtorji:ID Sever, Filip (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/202/135
 
.pdf RAZ_Sever_Filip_0.pdf (2,12 MB)
MD5: EB86632688058A906623E35BF38A88AE
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose: The purpose of this study is to explore how engagement in a CoP within the rescue department could support learning, knowledge sharing and professional development. Study design/methodology/approach: A qualitative study based on focus group interviews was conducted exploring the context of work and learning in the rescue department. The two groups represented firefighters and fire officers. Findings: Engagement in the CoP is shaped by peer support, facilitation, intrinsic motivation and flexible participation, while organizational structures and leadership practices influence sustainability. Originality/value: This paper provides new insights into CoP dynamics in the emergency services, highlighting the importance of inclusive practices, adaptive leadership, and digital facilitation to foster engagement.
Ključne besede:workplace learning, communities of practice, engagement, knowledge management
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:25.06.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12243 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.207-219 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:155
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:259517440 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Raziskovanje vloge angažiranosti pri učenju znotraj skupnosti prakse reševalne službe
Opis:Namen: Namen te študije je raziskati vlogo angažiranosti pri gradnji skupnosti praks (CoP) znotraj reševalne službe in njen vpliv na učenje na delovnem mestu, izmenjavo znanja in strokovno rast. Zasnova/metodologija/pristop študije: Ta kvalitativna študija je uporabila fokusne skupinske intervjuje z gasilci in gasilskimi častniki, ki jim je predhodil intervju s strokovnjakom, da bi raziskala kontekst dela in učenja znotraj reševalne službe. Ugotovitve: Ugotovitve kažejo, da angažiranost v skupnosti praks reševalne službe spodbujajo dejavniki, kot so medsebojna podpora, spodbujanje, notranja motivacija in fleksibilno sodelovanje. Ti elementi so skupaj s podpornimi organizacijskimi strukturami in prilagodljivimi vodstvenimi praksami ključni za gradnjo in vzdrževanje skupnosti praks ter vplivanje na učenje na delovnem mestu, izmenjavo znanja in strokovno rast. Izvirnost/vrednost: Ta članek ponuja nove vpoglede v dinamiko skupnosti praks v reševalnih službah, pri čemer poudarja pomen vključujočih praks, prilagodljivega vodenja in digitalnega spodbujanja za spodbujanje angažiranosti.


Nazaj