Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Exploring ESP University Students’ Critical Thinking Skills through Films
Avtorji:ID Selmi, Dorsaf (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/201/127
 
.pdf RAZ_Selmi_Dorsaf_0.pdf (2,44 MB)
MD5: 266B072A6EA6EE69FA17E4EA3D8D61D9
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose Critical thinking as a new educational trend has been much discussed and proposed by theorists and educators in the recent decades and particularly in foreign language settings (Tarvin & Al-Arishi, 1991; Halpern, 2003; Liaw, 2007). The changing economic context has placed new demands on higher education as employers are in demand of new skills and abilities in future graduates among which critical thinking skills  (McNair, 1997; Avis, 2010). So if we aspire to prepare our future graduates for the workplace and life, ESP teachers are not to be different to this new demanding situation. Thus, the purpose of the study was to embark in a new teaching learning experience with the aim of exploring the use film as a content material to help ESP students enhance their critical thinking skills along language learning. Study design/methodology/approach The study is the report of a qualitative action research that aimed at exploring how critical thinking skills could be enhanced within first year ESP students through the study of film viewing and analysis. Data was mainly gathered by means of interviews, classroom observations and students’ artifacts. Findings The study revealed that the participants were able to enhance their critical thinking skills after the film viewing and analysis experience. The study also suggested that film, as a content material can be an effective teaching tool to engage students to analyze, interpret and discuss. Thus, providing insight into a useful teaching approach that can help English language learners enhance their critical thinking skills.
Ključne besede:ESP, university students, critical thinking, films
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:06.05.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12244 Novo okno
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.129-149 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:139
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:259517440 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Raziskovanje kritičnega mišljenja študentov ESP s pomočjo filmov
Opis:Namen: Kritično mišljenje kot nov izobraževalni trend so v zadnjih desetletjih veliko razpravljali in predlagali teoretiki in pedagogi, zlasti v okoljih tujih jezikov (Tarvin in Al-Arishi, 1991; Halpern, 2004; Liaw, 2007). Spreminjajoče se gospodarsko okolje je postavilo nove zahteve glede visokega šolstva, saj delodajalci od bodočih diplomantov zahtevajo nove spretnosti in sposobnosti, med drugim tudi kritično mišljenje (McNair, 1997; Avis, 2010). Če torej želimo naše bodoče diplomante pripraviti na delovno mesto in življenje, učitelji angleškega jezika za strokovne namene ne smejo biti drugačni od te nove zahtevne situacije. Namen študije je bil torej vstopiti v novo izkušnjo poučevanja in učenja z namenom raziskati uporabo filma kot gradiva, ki bi študentom angleškega jezika za strokovne namene pomagalo izboljšati njihove spretnosti kritičnega mišljenja ob učenju jezika. Zasnova/metodologija/pristop študije: Študija je poročilo o kvalitativni akcijski raziskavi, katere cilj je bil raziskati, kako bi lahko izboljšali spretnosti kritičnega mišljenja pri študentih angleškega jezika za strokovne namene v prvem letniku s preučevanjem gledanja in analize filmov. Podatki so bili zbrani predvsem z intervjuji, opazovanji v razredu in artefakti učencev. Ugotovitve: Študija je pokazala, da so udeleženci po ogledu in analizi filma izboljšali svoje sposobnosti kritičnega mišljenja. Študija je tudi pokazala, da je film kot vsebinsko gradivo lahko učinkovito učno orodje, ki učence spodbuja k analizi, interpretaciji in razpravi. Tako zagotavlja vpogled v uporaben učni pristop, ki lahko učencem angleškega jezika pomaga izboljšati njihove sposobnosti kritičnega mišljenja. Izvirnost/vrednost: Integracija filmov v kontekst angleškega jezika za profesionalce je obetavna učna izkušnja za učence in učitelje angleškega jezika, saj jim ponuja priložnost za spodbujanje učnega procesa poučevanja jezika in uspešen pristop, ki spodbuja refleksijo, analizo, vrednotenje in presojo. Prav tako menim, da je ta študija skromen prispevek, ki pobožavlja Atkinsonov skepticizem (1997) glede »učljivosti« veščin kritičnega mišljenja v kontekstu angleščine kot tujega jezika. S tem ovrže njegove trditve, da je kritično mišljenje »družbena praksa« (prav tam, str. 72), ki je kulturno specifična in je ni mogoče uporabiti v nezahodnih kontekstih, saj se nezavedno pridobi s socializacijo v otroštvu.


Nazaj